Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVloeitje's vraagje

Vloeitje's vraagje

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relaxed hoor, ik dacht al dat die deluxe iets dunner leek. :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
probeer eens
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#3
jepzz, kheb hier pakje met die doorzichte vloei liggen. Op zich niet verkeerd vind ik, alleen nog even wachten totdat de brede variant ervan verkrijgbaar is :rolleyes: wan nu hebben ze voor zover ik weet al1 extra slim, dat vind ik een minpuntje, maarja je kan niet alles hebben :grin:

:wave:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Glass vloei is wel wazig om te zien als die is gedraaid. Bij het draaien zie je de vloei haast niet liggen, maar goed is wel grappig en als het ook nog gezonder is. :stoned:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Grappige vloei inderdaad, dit weekend uitgeprobeerd.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had laatst ook wazige vloeitjes, leek net plastic :confused:
Als ik me joint draaide, dan zag ik de vloei haast niet liggen.
en als ik de joint aanstookte, dan leek het netalsof het plastic was, wat ik de fik staat.

maar je proefd haast geen verschil, is alleen wel mooi als je je joint gedraaid hebt. want dan kun je pas egt zien wat er in zit :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee geen ervaring. Ik hou het bij smoking bleu of red.

Eco is dat niet groen?
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Weet iemand of Smoking King Size Eco een lekkere vloei is om mee te roken?

Ik heb gehoord dat deze gemaakt is van hennep papier, smaller is dan de Smoking King Size Green en... uit gerecycleerd papier is gemaakt. :confused:

Ik rol tot hiertoe enkel met Smoking King Size Deluxe en Slim.

Iemand ervaringen?
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De groene noemt gewoon Green
Eco is een geel gestreept pakje
Ik zag ze al eens liggen en ik heb het opgezocht
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou zeggen probeer het eens en laat het weten.
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dacht ik ook net. hehe

Morgen eens binnenspringen in de locale nightshop.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Die dingen zijn niet echt lekker om te roken, doe mij maar gewoon blue voor binnenstebuiten of zilver voor gewoon.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
maakt toch weinig uit wat voor blaadjes (of vloeitjes voor jou Ellesdee :stoned: ) je gebruikt, zolang het maar geen zeemvellen zijn (zo noemt men hier van die dikkerds), want als er dan een windje op jouw joint komt, dan brandt hij de helft op

dag joint zeg je dan :wave:
behalve in de winter is dat nog handig, want dan blijft hij langer aan
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
whahaha :grin:
Je mag van mij gewoon lange blaadjes blijven zeggen :P

klinkt veel leuker dan vloeitjes :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die eco smaakt niet anders dan de andere vloeitjes. Ik merkte er niks van, maar ik merk ook het verschil tussen deluxe en slim niet, dus misschien ben ik wel dom.

Dus hier komt een vraag van mij uit voort: Wat is het verschil tussen smoking deluxe en smoking slim vloeitjes?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
rizla zilver of smoking goud

de tabaksoort en zéker de wietsoort vidn ik persoonlijk belangrijker :tongueout:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxicated zei:
Die eco smaakt niet anders dan de andere vloeitjes. Ik merkte er niks van, maar ik merk ook het verschil tussen deluxe en slim niet, dus misschien ben ik wel dom.

Dus hier komt een vraag van mij uit voort: Wat is het verschil tussen smoking deluxe en smoking slim vloeitjes?
Klik om te vergroten...
Smoking deluxe = breder dan Smoking slim =) (denk ik toch)
Het dunste is, Master (zilver van Smoking King Size)
Blauw is dacht ik iets kleiner dan rood maar groter dan deluxe, en rood is het grootste.

Klopt dit? Kan het evengoed fout hebben hoor :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
zilvere rizla is 1 vd dunste en deze gebruik ik altijd bijna...
daarnaast vind ik rizla goud ook wel goed!! :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
dr bestaat zo'n topic waarin iedereen zedgt wattie het lekkerste vind en waarom mss kan je daar wat vinden? :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
Smoking black of gold

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."