#1
jepzz je bedoelt die zilvere pakje, niet egt mijn favoriet, want de ene joint is net wat dikker als de ander. en die floei is alleen maar voor iinnimienie jointjes. en af en toe draai ik ook wel een dikke
en dan kom je al snel floei tekort



Mja, master is dan ook meer voor uw eigen gebruik bedoelt hé, voor een avondje tv kijken in je eentje of met iemand anders, maar king size deluxe/slim zou ik eerder gebruiken als der veel man in je kot zit, perfect voor ne partyjoint.wwaazzaapp zei:jepzz je bedoelt die zilvere pakje, niet egt mijn favoriet, want de ene joint is net wat dikker als de ander. en die floei is alleen maar voor iinnimienie jointjes. en af en toe draai ik ook wel een dikkeen dan kom je al snel floei tekort
![]()
![]()
![]()
Het is er weer, de nieuwe rage uit Brasil. Doorzichtige vloei. Gemaakt van cellulose zorgt het voor een egale verbranding van je jointje.
2,50 Euro per pakje met 50 vloeitjes.
Deze vloei bevat geen chemische bestanddelen, heeft een langzame verbranding en is biologisch afbreekbaar. Viva Brasil !!!
http://www.koffieendromen.nl/index.phtml
[/quote]davie zei:Iemand ervaring met Glass vloei?
Het is er weer, de nieuwe rage uit Brasil. Doorzichtige vloei. Gemaakt van cellulose zorgt het voor een egale verbranding van je jointje.
2,50 Euro per pakje met 50 vloeitjes.
Deze vloei bevat geen chemische bestanddelen, heeft een langzame verbranding en is biologisch afbreekbaar. Viva Brasil !!!
http://www.koffieendromen.nl/index.phtml
Ik heb het zelf nog niet geprobeert, maar ben wel benieuwd ernaar. Waarschijnlijk heb ik er vanavond wat om eens te testen.
davie zei:En volgens mij geen plakrand. Het vloeitje zou altijd plakken.
wan nu hebben ze voor zover ik weet al1 extra slim, dat vind ik een minpuntje, maarja je kan niet alles hebben 

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."