Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVloeitje's vraagje

Vloeitje's vraagje

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relaxed hoor, ik dacht al dat die deluxe iets dunner leek. :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
probeer eens
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee geen ervaring. Ik hou het bij smoking bleu of red.

Eco is dat niet groen?
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#4
jepzz je bedoelt die zilvere pakje, niet egt mijn favoriet, want de ene joint is net wat dikker als de ander. en die floei is alleen maar voor iinnimienie jointjes. en af en toe draai ik ook wel een dikke :grin: en dan kom je al snel floei tekort :openmouth: :stoned:


:wave:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
wwaazzaapp zei:
jepzz je bedoelt die zilvere pakje, niet egt mijn favoriet, want de ene joint is net wat dikker als de ander. en die floei is alleen maar voor iinnimienie jointjes. en af en toe draai ik ook wel een dikke :grin: en dan kom je al snel floei tekort :openmouth: :stoned:


:wave:
Klik om te vergroten...
Mja, master is dan ook meer voor uw eigen gebruik bedoelt hé, voor een avondje tv kijken in je eentje of met iemand anders, maar king size deluxe/slim zou ik eerder gebruiken als der veel man in je kot zit, perfect voor ne partyjoint.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iemand ervaring met Glass vloei?


Het is er weer, de nieuwe rage uit Brasil. Doorzichtige vloei. Gemaakt van cellulose zorgt het voor een egale verbranding van je jointje.

2,50 Euro per pakje met 50 vloeitjes.

Deze vloei bevat geen chemische bestanddelen, heeft een langzame verbranding en is biologisch afbreekbaar. Viva Brasil !!!

http://www.koffieendromen.nl/index.phtml
Klik om te vergroten...

Ik heb het zelf nog niet geprobeert, maar ben wel benieuwd ernaar. Waarschijnlijk heb ik er vanavond wat om eens te testen.
[/quote]
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
davie zei:
Iemand ervaring met Glass vloei?


Het is er weer, de nieuwe rage uit Brasil. Doorzichtige vloei. Gemaakt van cellulose zorgt het voor een egale verbranding van je jointje.

2,50 Euro per pakje met 50 vloeitjes.

Deze vloei bevat geen chemische bestanddelen, heeft een langzame verbranding en is biologisch afbreekbaar. Viva Brasil !!!

http://www.koffieendromen.nl/index.phtml
Klik om te vergroten...

Ik heb het zelf nog niet geprobeert, maar ben wel benieuwd ernaar. Waarschijnlijk heb ik er vanavond wat om eens te testen.
Klik om te vergroten...
[/quote]

haha die doorzichtige heb ik vorige week gedraaid niet veel verschil in smaak, alleen het ziet er super vet uit
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ziet er inderdaad vet uit.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik merk nou niet bepaald veel verschil tussen de vloeitjes, kan ook aan my liggen ^.^
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
En volgens mij geen plakrand. Het vloeitje zou altijd plakken.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
davie zei:
En volgens mij geen plakrand. Het vloeitje zou altijd plakken.
Klik om te vergroten...

klopt je kunt het van alle kanten draaien, was wel leuk maar ik heb liever gewoon normale shit

en ik vond het te klein om een lekkere jointje van te draaien
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#12
jepzz, kheb hier pakje met die doorzichte vloei liggen. Op zich niet verkeerd vind ik, alleen nog even wachten totdat de brede variant ervan verkrijgbaar is :rolleyes: wan nu hebben ze voor zover ik weet al1 extra slim, dat vind ik een minpuntje, maarja je kan niet alles hebben :grin:

:wave:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Glass vloei is wel wazig om te zien als die is gedraaid. Bij het draaien zie je de vloei haast niet liggen, maar goed is wel grappig en als het ook nog gezonder is. :stoned:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Grappige vloei inderdaad, dit weekend uitgeprobeerd.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had laatst ook wazige vloeitjes, leek net plastic :confused:
Als ik me joint draaide, dan zag ik de vloei haast niet liggen.
en als ik de joint aanstookte, dan leek het netalsof het plastic was, wat ik de fik staat.

maar je proefd haast geen verschil, is alleen wel mooi als je je joint gedraaid hebt. want dan kun je pas egt zien wat er in zit :P
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Weet iemand of Smoking King Size Eco een lekkere vloei is om mee te roken?

Ik heb gehoord dat deze gemaakt is van hennep papier, smaller is dan de Smoking King Size Green en... uit gerecycleerd papier is gemaakt. :confused:

Ik rol tot hiertoe enkel met Smoking King Size Deluxe en Slim.

Iemand ervaringen?
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De groene noemt gewoon Green
Eco is een geel gestreept pakje
Ik zag ze al eens liggen en ik heb het opgezocht
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou zeggen probeer het eens en laat het weten.
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dacht ik ook net. hehe

Morgen eens binnenspringen in de locale nightshop.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Die dingen zijn niet echt lekker om te roken, doe mij maar gewoon blue voor binnenstebuiten of zilver voor gewoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."