Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen Met Blowen

Stoppen Met Blowen

47 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je wil stoppen met blowen dan stop je gewoon, daar kunnen je vrienden dus geen invloed op hebben. Hebben ze dat wel dan wil je dus niet echt stoppen.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Laat die maten vallen, niets anders dan slechte invloed :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ahja, mevrouw weet wel beter zeker? m'n maten hebben slechtte invloed .. tis nie da we constant zitten blowen hé, maar als zij iets bij hebben en ze rollen dan een joint, heb ik vaak wel zin in een trekje, ze verplichtten me dan ook niet om mee te blowen, het ligt aan mij of ik daar zin in hebt, maar nee, mevrouw komt al direct af met, laat die maten vallen, niets anders dan slechtte invloed .. :) denk mss na eer je iets gaat zeggen over iemand anders privé leven of ben je nu altijd zo "negatief" ingesteld? :)

En nee, zoals al gezegd, we blowen dan ook niet elke keer.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
MidasJ zei:
haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
Klik om te vergroten...
definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
MidasJ zei:
haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
Klik om te vergroten...
definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..
Klik om te vergroten...
Iemand met een beetje wilskracht en karakter kan duidelijk en klaar NEEN zeggen en niets kopen.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Osi` zei:
Jeller zei:
MidasJ zei:
haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
Klik om te vergroten...
definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..
Klik om te vergroten...
Iemand met een beetje wilskracht en karakter kan duidelijk en klaar NEEN zeggen en niets kopen.
Klik om te vergroten...

Dat ligt niet alleen aan je wilskracht en karakter maar ook aan de situatie waar je in zit, je leeftijd en de rest van de omgeving.
J
JoonzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sinds ik gestopt ben met roken, ben ik nog meer beginnen blowen. Ik ben 17 en smoor ongeveer 2.5 jaar. Stoppen met roken was niet zo moeilijk, maar stoppen met blowen zou ik niet kunnen.
Als ik een paar uur zonder weed zit, en ik heb die dag nog niet geblowd, begin ik zwaar te stressen. Ik heb gewoon m'n weed nodig, anders heb ik nergens zin zin, raak ik snel geïritteerd, ...
Redelijk fucked up dus eig...
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gA eerst stoppen met roken, daarna blowen afbouwen en dan zien we wel verder :grin:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb zelf tijden gehad dat ik net dat ik wakker was gelijk een joint ging roken en weer lam op bed bleef ligge,, maar dat is niet echt een aanrader;p

ik had verder nog een vraagje aan iemand die gestopt is,

hoe lang houd de verslavings drang aan,, hoeveel weken na dat je stopt heb je nog steeds zin in een joint, wie kan het mij vertellen waarneer houd dat gevoel op
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
lot zei:
ben vandaag 5 maanden gestopt met blow'n
Klik om te vergroten...

En hoelang heb je geblowd dan?
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja hoe lang heb je geblowd, en dan weet je ook hoelang die verslavings drang aanhoud zeg is ff dn
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#11
En ik was ook benieuwd naar wat de mensen die gestopt zijn , als vervangend middel gevonden hebben. Vooral wat je mij aanraad om te doen, ik heb wijnig geld omdat ik geen werk heb, dus iets wat geen geld kost,, ik hoor het graag
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha jaa dat zou ik ook wel willen, alleen ja daar moet je tog een beetje moeite voor doen,, en waar moet ik die lekkere vriendin vinden?

school is poep

geen werk dus geen geld dus niet uitgaan

dus waar moet ik die lekkere vriendin vinden,, waar hebben jullie die lekkere vriendin gevonden vertel me dat is:P
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#13
een lekkere vriendin :grin:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oke relaxt, en blowde je ook doordeweeks elke dag?

ik heb gister nix geblowd en dit word weer de 2e dag
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben vandaag al 5 weken gestopt met blowen, kheb dus geen wiet meer aangerakat in die tijd en ik kom ook van dagelijks blowen, vooral in de vakantie blowde ik echt veel..

kben dan ook van de ene dag op de andere gestopt en tot nu toe lukt het heel goed, alleen heb ik soms nog wel eens zin in een joint..

nu drink ik wel wat meer in het weekend al heb ik dit weekend nog geen druppel aangeraakt

de eerste 2 weken is het doorbijten en daarna is het doorzetten, maar het is zeker de moeite om te stoppen vind ik
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
voor nooit niet meer ? omdat je op je 15e een slechte ervaring hebt gehad en een half jaartje bijna dagelijks geblowed hebt?

en dan zeg je nu al NOOIT niet meer??

are you nuts? :stoned: :grin:
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#17
wwaazzaapp zei:
een lekkere vriendin :grin:
Klik om te vergroten...

dat is het echt het beste middel om te stoppen met wat dan ook :grin: :P
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hou vol, lukt best :)

en als je echt een maand ofzo niet geblowd hebt. Zullen we wedden
dat je dan super tevreden met jezelf bent :wink:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is allemaal geestelijk en afhankelijk van je omgeving. Als je een jaar of 2 blowd dan valt het denk ik wel mee. En net wat Lot zegt wilskracht en ff een maandje dat je eraan denkt en dan komt het wel goed.

Maar als al je vrienden blowen is het veel moeilijker om te stoppen. Afleiding en je omgeving zijn belangrijk. En een lieve vriendin, die niet blowd, zou je ook kunnen helpen.
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat denk ik ook dat een vriendin heel erg goed helpt:wink: alleen het probleem is adt ik er geen heb:wink:

en na een jaartje vlink blowen ben je denk ik tog wel goed verslaaft, bij mij was het in iedergeval na een jaar het eerste half jaartje dat ik blowde kon ik er nog makkelijk van afblijven en idd wat je zegt het is echt een geestelijke verslaving, elke x sluipt die gedachte weer in je hoofd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."