#1
definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..MidasJ zei:haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..MidasJ zei:haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
Iemand met een beetje wilskracht en karakter kan duidelijk en klaar NEEN zeggen en niets kopen.Jeller zei:definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..MidasJ zei:haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
Osi` zei:Iemand met een beetje wilskracht en karakter kan duidelijk en klaar NEEN zeggen en niets kopen.Jeller zei:definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..MidasJ zei:haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
Toch heeft er ook wat mee te maken hoor. Iemand met een sterk karakter kan duidelijk en klaar nee zeggen vind ik, om het even wat in welke situatie hoor (tenzij iemand je verplicht om te blowen en u anders dood gaat maken en vrienden verliezen is geen excuus vind ik, die zijn dan een slechtte invloed op u. Weg van gaan en nieuwe mensen zoeken.)Dzy zei:Osi` zei:Iemand met een beetje wilskracht en karakter kan duidelijk en klaar NEEN zeggen en niets kopen.Jeller zei:definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..MidasJ zei:haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
Dat ligt niet alleen aan je wilskracht en karakter maar ook aan de situatie waar je in zit, je leeftijd en de rest van de omgeving.
Sinds ik gestopt ben met roken, ben ik nog meer beginnen blowen. Ik ben 17 en smoor ongeveer 2.5 jaar. Stoppen met roken was niet zo moeilijk, maar stoppen met blowen zou ik niet kunnen.
Als ik een paar uur zonder weed zit, en ik heb die dag nog niet geblowd, begin ik zwaar te stressen. Ik heb gewoon m'n weed nodig, anders heb ik nergens zin zin, raak ik snel geïritteerd, ...
Redelijk fucked up dus eig...
Vinnie Paz zei:Stop met tabak bij je wiet te doen !
Osi` zei:Ahja, mevrouw weet wel beter zeker? m'n maten hebben slechtte invloed .. tis nie da we constant zitten blowen hé, maar als zij iets bij hebben en ze rollen dan een joint, heb ik vaak wel zin in een trekje, ze verplichtten me dan ook niet om mee te blowen, het ligt aan mij of ik daar zin in hebt, maar nee, mevrouw komt al direct af met, laat die maten vallen, niets anders dan slechtte invloed ..Saivy zei:Laat die maten vallen, niets anders dan slechte invloed![]()
denk mss na eer je iets gaat zeggen over iemand anders privé leven of ben je nu altijd zo "negatief" ingesteld?
En nee, zoals al gezegd, we blowen dan ook niet elke keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."