Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen Met Blowen

Stoppen Met Blowen

47 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#1
een lekkere vriendin :grin:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke relaxt, en blowde je ook doordeweeks elke dag?

ik heb gister nix geblowd en dit word weer de 2e dag
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben vandaag al 5 weken gestopt met blowen, kheb dus geen wiet meer aangerakat in die tijd en ik kom ook van dagelijks blowen, vooral in de vakantie blowde ik echt veel..

kben dan ook van de ene dag op de andere gestopt en tot nu toe lukt het heel goed, alleen heb ik soms nog wel eens zin in een joint..

nu drink ik wel wat meer in het weekend al heb ik dit weekend nog geen druppel aangeraakt

de eerste 2 weken is het doorbijten en daarna is het doorzetten, maar het is zeker de moeite om te stoppen vind ik
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
voor nooit niet meer ? omdat je op je 15e een slechte ervaring hebt gehad en een half jaartje bijna dagelijks geblowed hebt?

en dan zeg je nu al NOOIT niet meer??

are you nuts? :stoned: :grin:
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#5
wwaazzaapp zei:
een lekkere vriendin :grin:
Klik om te vergroten...

dat is het echt het beste middel om te stoppen met wat dan ook :grin: :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
davie zei:
lot zei:
ben vandaag 5 maanden gestopt met blow'n
Klik om te vergroten...

En hoelang heb je geblowd dan?
Klik om te vergroten...

hmm ff denken jaartje of anderhalf.. eerst alleen gelegheid maar t laatste half jaar toch wel 'veel' (voor mijn doen) was bijna elke dag stoned.. onder schooltijd en zaterdag dan ook want dan was k bij 'vrienden' zondag niet dat was te riskant met mn ouders enzo..
Ik heb toen een keer behoorlijk 'getript/geflipt' op de weed toen heb ik besloten het niet meer te doen lees dit topic:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3029

Daarna toch nog een aantal keer gedaan en 29-05-2006 echt gestopt.
Hoe ik ben gestopt was echt een mindfuckerrr namelijk op pure wilskracht een aantal van mn vriendinnen bleven het maar aanbieden gewoon uit gewoonte om het af te slaan was nog best wel moeilijk.
Het is wel gelukt vooral de eerste maand zat ik echt zo: wiet wiet wiet wiet wiet oooh hee ik ruik wiet..
Gelukkig toch ook nog andere vrienden om me heen die elke keer zeiden doe het niet het is je al zo lang gelukt volhouden enz.

En het is gelukt ik weet van mezelf dat als ik nu een heis neem dat het gelegheid is.. Maar ik wil de gok niet wagen.

De laatste keer dat ik echt knetter was was met Minn in me eigen stadje..
Daarna nog 2x geblowt en toen niet meer.. Voor nooit niet meer :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik blow trouwens zelf nu al een tijdje weer best veel , zo ongeveer om de dag denk ik..
dagje wel dagje niet.

ik heb het gewoon weer herontdekt , high in the sky :stoned:

ik rook trouwens bijna alleen maar buitenwiet uit de tuin van vrienden , daar word je veel lekkerder high van dan van dat harde spul :)


maargoed daar heeft de topicstarter weinig aan : behalve aan het laatste stukje..

je zou kunnen proberen minder sterke wiet te gaan roken sowieso , hiervan word je de dag erna ook een stuk minder suf en dat helpt weer mee met de schoolprestaties.

probeer een weekend-smoker te worden? , discipline lastige zaak.....
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga binnekort ook stoppen. Hoe? Nou ik koop gewoon geen weed meer :)
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wil ook het liefst in het weekend roken wat had je gedacht:wink:

ik bedoel blowen is relaxt dat is een feit, alleen het stoned zijn vind ik soms wel vervelend, alleen ja wat je zegt spacekonijn disipline is gewoon lastig ik bedoel de mensen die echt verslaaft zijn zoals mij, je denkt gewoon steeds aan wiet wiet wiet wiet, en al helemaal als je je gaat vervelen , en ik blow nou echt 2 jaar elke dag en dan zit het helemaal in je dagelijkse patroon

Maargoed dit is de 2e dag gestopt
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hou vol, lukt best :)

en als je echt een maand ofzo niet geblowd hebt. Zullen we wedden
dat je dan super tevreden met jezelf bent :wink:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is allemaal geestelijk en afhankelijk van je omgeving. Als je een jaar of 2 blowd dan valt het denk ik wel mee. En net wat Lot zegt wilskracht en ff een maandje dat je eraan denkt en dan komt het wel goed.

Maar als al je vrienden blowen is het veel moeilijker om te stoppen. Afleiding en je omgeving zijn belangrijk. En een lieve vriendin, die niet blowd, zou je ook kunnen helpen.
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat denk ik ook dat een vriendin heel erg goed helpt:wink: alleen het probleem is adt ik er geen heb:wink:

en na een jaartje vlink blowen ben je denk ik tog wel goed verslaaft, bij mij was het in iedergeval na een jaar het eerste half jaartje dat ik blowde kon ik er nog makkelijk van afblijven en idd wat je zegt het is echt een geestelijke verslaving, elke x sluipt die gedachte weer in je hoofd.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
MidasJ zei:
Oke relaxt, en blowde je ook doordeweeks elke dag?

ik heb gister nix geblowd en dit word weer de 2e dag
Klik om te vergroten...
tuurlijk blowde ik door de week.. minder dan in het weekend maar ik denk dat ik ongeveer 25 dagen in een maand blowde.. moest ik alleen in het weekend blowen dan zou ik nooit gestopt geweest zijn denk ik..
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga vandaag de 3e dag in met stoppen, kom net van school af en op school wouden ze nog smoken, alleen heb heel knap nee gezecht en ben naar huis gegaan, hopen dat ik me niet al te druk ga maken vandaag waarschijnlijk niet
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit word de 6e dag dat ik nix ga blowen aitttttttttttttt
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MidasJ zei:
Dit word de 6e dag dat ik nix ga blowen aitttttttttttttt
Klik om te vergroten...
raar genoeg hetzelfde hier! Heb dan ook geen wiet meer, maar ik vrees, als ik terug op school ben, dat ik het niet zal laten om een trekje te kunnen nemen van m'n maten .. :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laat die maten vallen, niets anders dan slechte invloed :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je wil stoppen met blowen dan stop je gewoon, daar kunnen je vrienden dus geen invloed op hebben. Hebben ze dat wel dan wil je dus niet echt stoppen.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Laat die maten vallen, niets anders dan slechte invloed :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ahja, mevrouw weet wel beter zeker? m'n maten hebben slechtte invloed .. tis nie da we constant zitten blowen hé, maar als zij iets bij hebben en ze rollen dan een joint, heb ik vaak wel zin in een trekje, ze verplichtten me dan ook niet om mee te blowen, het ligt aan mij of ik daar zin in hebt, maar nee, mevrouw komt al direct af met, laat die maten vallen, niets anders dan slechtte invloed .. :) denk mss na eer je iets gaat zeggen over iemand anders privé leven of ben je nu altijd zo "negatief" ingesteld? :)

En nee, zoals al gezegd, we blowen dan ook niet elke keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."