Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeistof voor rode ogen ?

vloeistof voor rode ogen ?

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
het helpt zeker wel hoor, vooral tegne de roodheid, minder tegen je kleine oogjes, dat blijft hetzelfde
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb van een paar vrienden gehoord dat er een vloeistof is om als je stoned bent kun je in je ogen druppelen en heb je geen rooie ogen meer, weet iemand mischien wat de naam is van die spul, en waar te krijgen is ?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
blááát
zoekfunctie!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Minaves
n
neorej_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pikt dat niet ongeloofelijk als je dat erin druppelt?
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, is vrijwel overal te halen. 7 euro dacht ik zo uit mijn hoofd. Maar of het de moeite waard is.. ik heb het wel eens gekocht om te proberen, maarja als ik eenmaal knetter ben, helpt zo'n vloeistofje egt niet. Na korte tijd had ik m'n rode dopjes weer terug :flushed:

:wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Open your eyes heette het geloof ik.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Minhavez in België in ieder geval :)
Kost gelijk iets van 2 a 5 euro dacht ik zenne. Kheb het zelf ook, goed spul en duwt je oogzakjes ook goe omhoog, dan ziede der niet meer zo gaar uit, alleen nog iets aan je lachkicks doen hé
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat spul is zalig, ik gebruikte het vroeger ook gewoon, zelfs als ik geen joint gerookt had, het is zo verfrissend :)
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
bedankt voor jullie reacties hoor mijn ouders begonnen raar te doen weer :grin:
B
Beautiful_SkunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha kan je dat spul ook in nederland halen?? zal wel handig zijn... dan hoor ik tenminste niet iedere dag drie keer: wat heb je rode ogen, blow je te veel??
NeeeeeEHHj(A)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
mathijs zei:
Open your eyes heette het geloof ik.
Klik om te vergroten...
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zelf vrijwel nooit last van rode ogen, wat ik zelf erg raar vind. Ik heb wel altijd een erg droge mond en een vreetkick. Ik vraag mezelf weleens af waardoor dat komt. Ik heb weleens als ik een avond stevig heb geblowd en ik sta de volgende morgen op dat ik mijn oogleden erg gezwollen zijn. Ik heb trouwen wel lenzen.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#14
uhm Minavez ken ik ook ,goed spul MAAR je verkloot er je ogen mee ! in begin helpt et perfect , ja enige tijd gebruiken ook nog maar als je dan een keertje geen in doet heb je vuurogen ! tis alleen aan te raden in noodgevallen want het is niet goed voor je ogen
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#15
neorej_ zei:
Pikt dat niet ongeloofelijk als je dat erin druppelt?
Klik om te vergroten...
ja kan soms wel serieus pikken...
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee, voelt aan als of je een kouwd traan oog hebt. :grin:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#17
ow heb ik dus nog nooit last van gehad
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet wat beters, een zonnebril :grin:
X
XTC-DanceLid
01-01-2024, 00:00
#19
neem toch gewoon oogdruppels, na 2 minuten zijn je ogen terug normaal. is in de apotheek te krijge
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#20
www.Azarius.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."