Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRotste ervaring met weed/hasj

Rotste ervaring met weed/hasj

38 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben een paar keer misselijk geworden van de weed
ben tegewoordig ook paranoide dus kga er ffe mee stoppen denk ik
heb ook woordvindingsproblemen en heb deze volgens mij ook van de weed gekregen
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#2
Para worden is idd cut, heb ik soms als ik op mn eentje heb ligge paffe.
Dan ga je je ook nog raarder gerdragen, en dan beginnen andere mensen nog meer te kijken, waardoor je paranoidheid nog toeneemt.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb een paar keer gehad dat het zwart werd voor mijn ogen, dat ik helemaal bleek werd en bijna moest flauwvallen. Dat is nooit echt gebeurd omdat ik steeds op de grond ging zitten. Ik heb daardoor helaas wat stukken van concerten gemist, maar op de grond kan het ook wel leuk zijn.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn rotste ervaring met wiet is altijd dat het opgaat
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sweet_Shadow zei:
maar op de grond kan het ook wel leuk zijn.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sweet_Shadow zei:
Heb een paar keer gehad dat het zwart werd voor mijn ogen, dat ik helemaal bleek werd en bijna moest flauwvallen. Dat is nooit echt gebeurd omdat ik steeds op de grond ging zitten. Ik heb daardoor helaas wat stukken van concerten gemist, maar op de grond kan het ook wel leuk zijn.
Klik om te vergroten...
idd rechtstaan+weed is niet leuk
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
Sweet_Shadow zei:
Heb een paar keer gehad dat het zwart werd voor mijn ogen, dat ik helemaal bleek werd en bijna moest flauwvallen. Dat is nooit echt gebeurd omdat ik steeds op de grond ging zitten. Ik heb daardoor helaas wat stukken van concerten gemist, maar op de grond kan het ook wel leuk zijn.
Klik om te vergroten...
idd rechtstaan+weed is niet leuk
Klik om te vergroten...
Lage bloeddruk + opstaan + wiet :mrgreen:

Dat geeft ook klappen.
Sowieso komt het al hard aan als je gaat lopen/staan na zitten blowen, maar met ene lage bloedruk erbij, hehe, spacey<3
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd maar daar moet ik zelfs nie voor blowen, als ik uit bad kom ist ook van da :)

maar lang rechtstaan zonder beweging kan echt ambetant zijn op wiet :(
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Me rotste ervaring? Ik denk dat dat de momenten waren waarop ik beter geen weed had genomen :P En ik heb me vaak ook heel erg dom gevoeld toen ik stoned was.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb niet echt een slechte ervaring van weed zelf,

maar eerder in combinatie met alcohol...

bv: een paar weken geleden was er een feestje bij een goede vriend van mij, ik had 2 flessen sambuca gehaald, dus beginne met zuipe maar, in het begin voelde ik vrij weinig dus ik besloot om in een korte tijd (ongeveer 1 uur) die heele fles leeg te zuipe, ik was na dat uur best vroolijk en hyper en had een coole lachkick, maar toen er meerdere vrienden kwamen (met wiet) begonne we te smoke, waarna ik me eige niet meer kon inhoude, waarna ik begon te koste :kots:

opzich best een naare ervaring omdat (door de weed) ik me eige niet meer kon inhoude en in een diepe coma viel... :( :P


mja, dat is dus mijn slechtste ervaring van weed in combinatie met alcohol...
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotste ervaring met weed.

Idd, dat het opgaat.

Dat het voor mij heel verslavend is: Ik vind het echt supercoole drugs om heel af en toe te gebruiken, zeg: een keer per maand.

Maar iets in mij neigt naar een dagelijks gebruik, en het is zo makkelijk te krijgen. Heel vaak teruggevallen in elke dag smoken, en alles zonder wiet heel saai vinden, zelfs de dingen die ik het leukst vind. Dat vind ik ook wel rot eraan.

Lichamelijk nooit problemen gehad, behalve dat bij een zwaar gebruik van 2 of meer gram per dag ik zeer erge slapeloosheid kreeg, en pas 6 uur in de ochtend naar bed kon.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kamp nu ook met slapeloosheid, al een hele week, maar ik heb enkel gisteren gesmoord.
Overdag kan ik zomaar in slaap vallen, maar als ik volhou tot 's avonds word ik klaarwakker. :confused:
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal paranoia geworden, denkend dat mensen me in elkaar wilden schoppen en me achtervolgden.

Een soort tunnel-vision gekregen en daarna een complete blackout gehad en knock-out gegaan op het eerste bed dat ik tegen kwam

Met erge hartkloppingen in bed gelegen, denkend dat ik dood zou gaan. Helemaal doorgedraaid.

Mijn ergste drugs ervaringen heb ik wel met THC gehad, al dan niet in combinatie met alcohol.

En mensen maar roepen dat wiet en hasj zo ongevaarlijk zijn :wave:
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
xtaz zei:
GewoonVOL zei:
Mijn rotste ervaring met wiet? Waneer het op is. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
xtaz zei:
Inderdaad, gisteren was die rotte ervaring er weer..
Klik om te vergroten...

Wat dan??
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad, gisteren was die rotte ervaring er weer..
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Purple haze zei:
xtaz zei:
Inderdaad, gisteren was die rotte ervaring er weer..
Klik om te vergroten...

Wat dan??
Klik om te vergroten...
Voorraad op :wink:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
sjaaktrekhaak zei:
En mensen maar roepen dat wiet en hasj zo ongevaarlijk zijn :wave:
Klik om te vergroten...

Geen 1 drug is zonder risico
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben wel eens heftig gaan trippen na een paar biertjes en een jointje, toen ik er nog niet zoveel ervaring mee had. Het trippen was wel weer fijn, maar op een gegeven moment brak het zweet me uit en werd ik kotsmisselijk. Heb een half uur boven de plee gehangen.
Overigens voel ik me nooit prettig als ik blow in een omgeving met veel mensen.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
HolySmoke zei:
Overigens voel ik me nooit prettig als ik blow in een omgeving met veel mensen.
Klik om te vergroten...

:grin: Gisteren ook het uitgaans leven na een tijdje uitgevlucht.

Normaal, alleen gare lamme rustige muziek, nu tyfus druk in alle cafés, en over snelle drukke muziek.
Ook niet ideaal als je zo lam als een sudoku puzzel bent van de wietjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."