Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRotste ervaring met weed/hasj

Rotste ervaring met weed/hasj

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Helemaal paranoia geworden, denkend dat mensen me in elkaar wilden schoppen en me achtervolgden.

Een soort tunnel-vision gekregen en daarna een complete blackout gehad en knock-out gegaan op het eerste bed dat ik tegen kwam

Met erge hartkloppingen in bed gelegen, denkend dat ik dood zou gaan. Helemaal doorgedraaid.

Mijn ergste drugs ervaringen heb ik wel met THC gehad, al dan niet in combinatie met alcohol.

En mensen maar roepen dat wiet en hasj zo ongevaarlijk zijn :wave:
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
xtaz zei:
GewoonVOL zei:
Mijn rotste ervaring met wiet? Waneer het op is. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
xtaz zei:
Inderdaad, gisteren was die rotte ervaring er weer..
Klik om te vergroten...

Wat dan??
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, gisteren was die rotte ervaring er weer..
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Purple haze zei:
xtaz zei:
Inderdaad, gisteren was die rotte ervaring er weer..
Klik om te vergroten...

Wat dan??
Klik om te vergroten...
Voorraad op :wink:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
sjaaktrekhaak zei:
En mensen maar roepen dat wiet en hasj zo ongevaarlijk zijn :wave:
Klik om te vergroten...

Geen 1 drug is zonder risico
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben wel eens heftig gaan trippen na een paar biertjes en een jointje, toen ik er nog niet zoveel ervaring mee had. Het trippen was wel weer fijn, maar op een gegeven moment brak het zweet me uit en werd ik kotsmisselijk. Heb een half uur boven de plee gehangen.
Overigens voel ik me nooit prettig als ik blow in een omgeving met veel mensen.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
HolySmoke zei:
Overigens voel ik me nooit prettig als ik blow in een omgeving met veel mensen.
Klik om te vergroten...

:grin: Gisteren ook het uitgaans leven na een tijdje uitgevlucht.

Normaal, alleen gare lamme rustige muziek, nu tyfus druk in alle cafés, en over snelle drukke muziek.
Ook niet ideaal als je zo lam als een sudoku puzzel bent van de wietjes.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is je rotste ervaring/ met weed/hasj?

Die van mij is dat ik een paar pilsjes op had en daarna een blow ging roken en toen enorm over m'n nek ging. :cry:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn rotste ervaring met wiet? Waneer het op is. :openmouth:
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ehm. 2 jaartjes terug had ik een joint gerookt. daarna wat rare shit gedronken en toen daarna nog wat rode vodka. toen ben ik in een steegje tegen de muur gezakt. heb daar de hele nacht gezeten met nog iemand die bij me bleef. heb die hele steeg onder lopen kotsen. en ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan en heb toen heerlijk geslapen.

het kwam denk ik door de drank. maar de wiet was gewoon de druppel.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Slechte ervaringen met wiet heb ik inderdaad bijna alleen in combinatie met drank d'r bij.

Soms wel eens vaag paranoid stoned worden, en heel gespannen zijn, in plaats van relaxed.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
de mijne was toen ik nog niet zo gewend was om veel in een keer te roken.. ik had een heel dikke joint van uit een coffeshop op mezelf opgerookt en ik was zo stoned dat ik alleen maar kon liggen of ik voedle me slechtkomen.. heeft een paar uur geduurd en dan was het over..

kheb ook 1 keer moeten overgeven van veel drank en beetje wiet, maar dat was zo erg nog niet.. na het overgeven was ik weer in orde

maar over het algemeen echt weinig slechte ervaringen met weed gehad, in combinatie met drank is het wel al een paar keer op het randje geweest, maar dan ging ik gewoon feesten en ging het al vlug over..
je mag er gewoon niet aan toegeven eigenlijk
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat is bij mij ook het overgeven na een dikke joint, dit kwam alleen omdat ik gevoon veel ste veel gedronken had, en de joint was de ''druppel'' die de emmer deed overlopen :kots:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
triippen op een pure joint.. not fun at all
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nooit slechtte ervaringen gehad :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Osi` zei:
Nooit slechtte ervaringen gehad :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#18
GewoonVOL zei:
Mijn rotste ervaring met wiet? Waneer het op is. :openmouth:
Klik om te vergroten...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Met drank erbij, paar keer grandioos over m'n nek gegaan, laatste keer was het maar met één biertje erbij :openmouth:
Ben beetje uitgekeken op wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."