Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRotste ervaring met weed/hasj

Rotste ervaring met weed/hasj

38 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is je rotste ervaring/ met weed/hasj?

Die van mij is dat ik een paar pilsjes op had en daarna een blow ging roken en toen enorm over m'n nek ging. :cry:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn rotste ervaring met wiet? Waneer het op is. :openmouth:
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ehm. 2 jaartjes terug had ik een joint gerookt. daarna wat rare shit gedronken en toen daarna nog wat rode vodka. toen ben ik in een steegje tegen de muur gezakt. heb daar de hele nacht gezeten met nog iemand die bij me bleef. heb die hele steeg onder lopen kotsen. en ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan en heb toen heerlijk geslapen.

het kwam denk ik door de drank. maar de wiet was gewoon de druppel.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Slechte ervaringen met wiet heb ik inderdaad bijna alleen in combinatie met drank d'r bij.

Soms wel eens vaag paranoid stoned worden, en heel gespannen zijn, in plaats van relaxed.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
de mijne was toen ik nog niet zo gewend was om veel in een keer te roken.. ik had een heel dikke joint van uit een coffeshop op mezelf opgerookt en ik was zo stoned dat ik alleen maar kon liggen of ik voedle me slechtkomen.. heeft een paar uur geduurd en dan was het over..

kheb ook 1 keer moeten overgeven van veel drank en beetje wiet, maar dat was zo erg nog niet.. na het overgeven was ik weer in orde

maar over het algemeen echt weinig slechte ervaringen met weed gehad, in combinatie met drank is het wel al een paar keer op het randje geweest, maar dan ging ik gewoon feesten en ging het al vlug over..
je mag er gewoon niet aan toegeven eigenlijk
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat is bij mij ook het overgeven na een dikke joint, dit kwam alleen omdat ik gevoon veel ste veel gedronken had, en de joint was de ''druppel'' die de emmer deed overlopen :kots:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
triippen op een pure joint.. not fun at all
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nooit slechtte ervaringen gehad :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Osi` zei:
Nooit slechtte ervaringen gehad :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#10
GewoonVOL zei:
Mijn rotste ervaring met wiet? Waneer het op is. :openmouth:
Klik om te vergroten...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met drank erbij, paar keer grandioos over m'n nek gegaan, laatste keer was het maar met één biertje erbij :openmouth:
Ben beetje uitgekeken op wiet.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Purple haze zei:
Osi` zei:
Nooit slechtte ervaringen gehad :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Toch nie met alcohol, vind ik juist de leukste :')
Aaah, tijden met wijn, vodka, en nog wat andere drank. Nooit gesnapt hoe mensen daar slecht op kunnen gaan.
Maja, ben belg voor iets
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe osi, ik begrijp je volkomen
nog nooit slecht gegaan met de combinatie alcohol+weed
is juist leuke combinatie
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Para worden. Maar dat was wel in een slechte tijd dat ik al een jaar lang een erge stalker had, jaloerse ex. Spanning alom als ik een joint rookte.
Maar die spanning was er zoiezo.

Verder alleen maar mooie en leuke ervaringen, zeker met drank erbij.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lana zei:
Verder alleen maar mooie en leuke ervaringen, zeker met drank erbij.
Klik om te vergroten...

Drank + weed rulez :hearteyes:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb ik ook meegemaakt..
Ik was een jaar geleden 11 maand clean, en ben dan terug herbegonnen.. :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn rotste ervaring: De dag dat ik merkte dat ik allemaal klote gedachtes ging krijgen waneer ik aan een jointje had gesabbeld. NBu ik niet zo heel veel en vaak meer blow, is dat gelukkig niet meer.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mr.jiho zei:
hehe osi, ik begrijp je volkomen
nog nooit slecht gegaan met de combinatie alcohol+weed
is juist leuke combinatie
Klik om te vergroten...
het kan echt een kutcombinatie zijn, maar over het algemeen is het wel een zeer leuke..

maar als je echt strontzat bent en dan de eerste joitn van de dag rookt en passief wordt, dan kan je wel eens slechtgaan.. maar zelf nog maar 1 keer voorgehad
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben een paar keer heel erg misselijk geweest, van te veel alcohol en wiet. Ik drink nooit zo veel, dus ik kan niet zo super veel hebben. (2-3 biertjes kan nog wel, maar niet veel meer icm wiet)

Kotsen van de alcohol is echt klote, blijft maar doorgaan tot alles uit je gal is... :rolleyes:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#20
ben een paar keer misselijk geworden van de weed
ben tegewoordig ook paranoide dus kga er ffe mee stoppen denk ik
heb ook woordvindingsproblemen en heb deze volgens mij ook van de weed gekregen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."