Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij in de Shop naast jointjes roken?

Wat doe jij in de Shop naast jointjes roken?

74 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
mwah nee... roken is bah... daar ga je van stinken :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat zou wel heel erg saai zijn :)

haha ik hou wel van lsd ja...

kom jij echt uit 023? :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haarlem :hearteyes: :wave:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#4
Acid lijkt me dus zo trippend he. :smoke:

Over 3 maanden komt m'n beste maat terug van Pijl Project, en dan gaan we lekker zegellen. :mrgreen: Eerste keer!

Ja ik kom oorspronkelijk uit 023 [ Hoofddorp & Haarlem ] Maar woon nu in Nieuw-vennep, maar over een aantal maanden krijg ik m'n nieuwe kamer in Haarlem.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jaa superstad! Supershops, super mensen super omgeving!

Jij komt uit Rotjeknor zie ik? :P
Ook een leuke stad, alleen Feyenoord is wat minder. :rolleyes:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
Haarlem :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Spaarndam! :hearteyes: Maar Haarlem is ook wel ok :wink:. Daar haal ik altijd me hasj bij het Theehuis :) Zitten doe ik nooit in shops....
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
023User zei:
Jaa superstad! Supershops, super mensen super omgeving!

Jij komt uit Rotjeknor zie ik? :P
Ook een leuke stad, alleen Feyenoord is wat minder. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

yep rotterdam jwt :P

agh feyenoord kan me niks schelen, ik hou nie van voetbal
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#8
paupie zei:
Ellesdee zei:
Haarlem :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Spaarndam! :hearteyes: Maar Haarlem is ook wel ok :wink:. Daar haal ik altijd me hasj bij het Theehuis :) Zitten doe ik nooit in shops....
Klik om te vergroten...

Theehuis is zeker een van de betere shops in Haarlem, alleen jammer dat het zo klein is.. Zeker wel relaxede muziek en mensen daar overigens..

Ellesdee; Haha ik eigenlijk ook niet hoor.. Maarja, vind het wel leuk om te kijken vandaar dat ik wel PSV support :P Maar dat is ook meer omdat iedereen voor Ajax is, dus ben ik maar voor PSV he.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nah voetbal kijken is saai, paar idioten die achter een bal aanrennen
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja oke, maar de sfeer in het stadion zelf, dat is echt prachtig!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
bah neeeee :P
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#12
En alweer, smaken verschillen. :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
gelukkig maar idd :P
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tjah..

Maar weer terug naar de Coffeeshop, jij blowt niet..
Waarom niet? Dat is voor mij heel raar. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Astma :wink:
en t intresseert me niet echt
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ah ja, dat is balen..

Hmm, blowen intreseerde mij juist altijd het meest, tegenwoordig niet meer maarja.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou dankjewel, ik ben een kettingroker.

Spuit wel ff een luchtje op, om het gesprek wat aangenamer voor je te maken. :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Asje :grin:

luchtjes :grin: :hearteyes:
je zal wel moeten meneer de kettingroker
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
dammen, schaken, poolen ..
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#20
praten, tv zien, metro / spits doorbladeren, mensen aanstaren, dingen kwijt raken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."