#1
mwah nee... roken is bah... daar ga je van stinken :P

Eerste keer! 
Ellesdee zei:Haarlem![]()
![]()
023User zei:Jaa superstad! Supershops, super mensen super omgeving!
Jij komt uit Rotjeknor zie ik? :P
Ook een leuke stad, alleen Feyenoord is wat minder.![]()
paupie zei:Ellesdee zei:Haarlem![]()
![]()
Spaarndam!Maar Haarlem is ook wel ok
. Daar haal ik altijd me hasj bij het Theehuis
Zitten doe ik nooit in shops....


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."