Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExamens & Weed

Examens & Weed

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij werkt dat niet.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat vinden jullie hiervan ? Onder de examens een jointje roken . Als ik net een joint op heb ben ik veel te lui om te gaan studeren , ik stel alles uit en na lange tijd komt er niets meer van :) . Blow ik voor een test / examen een jointje dan werkt het wel positeif , ben ik veel aandachtiger en concentreer ik mij veel harder !

Wat zijn jullie bevindingen bij Blowen en studeren ?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoned op je examen zijn is al af te raden, ik had toen amper iets ingevuld. Ik lag gewoon met m'n hoofd op de tafel, schuinkijkend naar m'n examens, en dromen maar.. Blowen tijdens of voor het studeren lukte me ook niet, totaal geen concentratie meer op de leerstof.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het lijkt me een kut idee.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik had wiet uit Arnhem en daarop kon ik me heel goed concentreren dus het ligt denk ik aan de soort wiet die je blowed
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik stoned ben kan ik ook niet studeren, de examens zijn bezig en heb in 3weken minder dan 10jointjes gerookt, zeer positief dus :grin:
@lot ik ben nog nooit weed tegengekomen waar je je kan door concentreren hoor
als ik niet veel gesmoord heb kan ik wel wat studeren maar het is beter nuchter
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb nog examens gestudeerd onder invloed.. voor frans 2 jaar geleden was ik er door :)
maar nuchter gaat het beter
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
In de 4e toen ik bijna bleef zitten, ben ik spacecake gaan eten voor ik naar school ging (dagelijks) en had met mezelf de afspraak gemaakt zoveel mogelijk te gaan studeren als ik stoned wou zijn, daar had ik genoeg discipline voor en het lukte aardig.. De leraren vonden het behoorlijk vreemd dat mijn cijfers ineens omhoog schoten, terwijl ik in de les nooit meer iets vroeg (te stoned om met de leraren te durven te praten :P)

Heb mijn Her-examen NL GIGA stoned gemaakt.. (was al geslaagd, maar wilde die doen, om eens te checken of ik het beter zou doen oiv.)

Gevolg dat ik deze veel beter maakte en allemaal 6en op mijn eindlijst had :grin: (mijn streven was om met allemaal magere 6jes te slagen, en dat is dus gelukt :grin:)

Met vakken als wiskunde was het echter helemaal verkeerd afgelopen, stelik zou ze stoned maken..
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou het gewoon niet probeeren, want als je je examens dan op een of andere manier verneukt is het tog wel super kut voor je :P

Dus tja, ik zou zegge...
niet smoke...

maja... aan jou de keus...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nope, heb me voor de eerste keer, sinds ik wiet blow, voor mezelf besloten geen wiet meer te blowen bij examens, heb sinds vrijdag geen blow meer opgestoken en deze maandag begonnen en het lukt wel (alleen moeilijk slapen, eigenlijk eerder moeten stoppen) maar na het examen ga ik mezelf wel trakteren met een dikke toeter en vrijdag op een LSD tripje :stoned:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd, je word er sowiso niet slimmer van
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weednator zei:
wat vinden jullie hiervan ? Onder de examens een jointje roken . Als ik net een joint op heb ben ik veel te lui om te gaan studeren , ik stel alles uit en na lange tijd komt er niets meer van :) . Blow ik voor een test / examen een jointje dan werkt het wel positeif , ben ik veel aandachtiger en concentreer ik mij veel harder !

Wat zijn jullie bevindingen bij Blowen en studeren ?
Klik om te vergroten...

Ik word van blowen super suf. Geen goede combinatie met leren :wave:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wordt er ook suf van , maar als ik voor m'n exaam stoned zit dan concentreer ik mij super hard op de vragen :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weednator zei:
ik wordt er ook suf van , maar als ik voor m'n exaam stoned zit dan concentreer ik mij super hard op de vragen :)
Klik om te vergroten...


Tja, het is maar wat je zelf doet he...

Ik zelf zou zoiets nooit wille verneuke... dus geen drug bij me examens... :)
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb juist een jointje op , zit nu met wat muziek in men bureaustoel :stoned:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#16
en nog eentje op :) . Nu ff lekker eten en dan studeren :openmouth:
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#17
vori jaar me exame maatschappijleer knetter gemaakt..
ik ging zitten, en had het zelfde als jij; ik concentreerde me supergoed op de vragen, gaf per vraag een half a4-tje antwoord, en had het idee dat ik wel een 8 ofzo had gehaald....
was dus een 5.3.. je concentreerd je niet beter, je denkt al1 dat het heel goed gaat..
(ik was wel blij met de 5.3, het was mn laatste toets van die week, en ik had m dus helemaal neit geleerd, dan is 5.3 wel chill)
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet doen, leer je niet goed van, en val je in slaap op je bureau :openmouth:
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Etaks zei:
vori jaar me exame maatschappijleer knetter gemaakt..
ik ging zitten, en had het zelfde als jij; ik concentreerde me supergoed op de vragen, gaf per vraag een half a4-tje antwoord, en had het idee dat ik wel een 8 ofzo had gehaald....
was dus een 5.3.. je concentreerd je niet beter, je denkt al1 dat het heel goed gaat..
(ik was wel blij met de 5.3, het was mn laatste toets van die week, en ik had m dus helemaal neit geleerd, dan is 5.3 wel chill)
Klik om te vergroten...

ja dat denk ik ook (sterker nog, ik weet het wel zeker). je denkt alleen maar dat je geconcentreerd bent als je het mij vraagt. doe gewoon ff een testje: maak een pagina wiskunde opgaven nuchter, ga dan smoken en maak een andere pagina met vergelijkbare sommen en vergelijk als je nuchter bent de antwoorden weer.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
bas410 zei:
Etaks zei:
vori jaar me exame maatschappijleer knetter gemaakt..
ik ging zitten, en had het zelfde als jij; ik concentreerde me supergoed op de vragen, gaf per vraag een half a4-tje antwoord, en had het idee dat ik wel een 8 ofzo had gehaald....
was dus een 5.3.. je concentreerd je niet beter, je denkt al1 dat het heel goed gaat..
(ik was wel blij met de 5.3, het was mn laatste toets van die week, en ik had m dus helemaal neit geleerd, dan is 5.3 wel chill)
Klik om te vergroten...

ja dat denk ik ook (sterker nog, ik weet het wel zeker). je denkt alleen maar dat je geconcentreerd bent als je het mij vraagt. doe gewoon ff een testje: maak een pagina wiskunde opgaven nuchter, ga dan smoken en maak een andere pagina met vergelijkbare sommen en vergelijk als je nuchter bent de antwoorden weer.
Klik om te vergroten...
Voor alles is da anders, moet je literatuur schrijven, dan kan stoned zijn u wel enorm helpen. Maar moet je echt van die rekenkundige dingen maken, dan zal da natuurlijk (duh duh duh) nie helpen ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."