Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExamens & Weed

Examens & Weed

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik ben weendator en nee ik ben geen verslaafde want ik vraag me af of ik kan blowen voor me examens. Ik kan mezelf echt niet inhouden om niet te blowen voor me examens, die heel belangrijk zijn, en ik weet dat blowen ze gaat verneuken maar ik praat mezelf aan dat blowen positief gaat werken op de uitkomst van me examens, wat het zeker niet gaat doen maarjaaaa, heeeel misschien echt zo kans van 0,00001% dat het dat zou doen.

Zo laatste dronken post ik irriteer alleen maar mensen.....

Onzin is my way
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik blow voor pta's en proefwerken sowieso niet; 2 dagen ervoor hou ik er even mee op. Ik heb het wel eens gecombineerd en het ging niet slechter; maar het heeft officieel invloed op de concentratie en ik loop het risico liever niet.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Examens zijn nu al tijdje gedaan en ik heb voor het exaam niet geblowed maar tijdens het studeren wel en heb geen onvoldoendes op m'n rapport :smoke:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Weednator zei:
Examens zijn nu al tijdje gedaan en ik heb voor het exaam niet geblowed maar tijdens het studeren wel en heb geen onvoldoendes op m'n rapport :smoke:
Klik om te vergroten...
Ja en volgende keer heb je wss pech hé, maja, ik hou u niet tegen tijdens de "zomer examens"
Mijn god, als ik dan blow tijdens de zomer ofzo ... :/ Kga gewoon elke dag neervalle van die hitte als ik moe studeren of keihard maffe.
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#5
deze week toetsweek ik heb al joints ingeslagen hoor voor ontspanning haha :P
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#6
zolang ik niet te stoned ben om te lezen ofzo maar gewoon klein beetje stoned kan ik me altijd goed concentreren
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk dat je beter een lijntje pep kan nemen als je je wilt concentreren
als ik stoned ben, ben ik zo mak als een lammetje en wil ik het liefst niks doen en absoluut niet leren!
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vergeet altijd alles als ik stoned ben.
En als ik stoned ben heb ik ook geen motivatie om wat te doen.
Voor mij is het geen goed idee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."