Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweed=duur!!

weed=duur!!

56 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
-spaceman- zei:
Wiet is idd heel duur, vergelijk het bv met xtc...damn!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

of vergelijk het met lsd :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd.. iets meer dan 5€ voor 10 uur avontuur :hearteyes:

maar kdenk dat speed wel het goedkoopste is
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben ik blij dat ik men wiet heir goedkoper betaal dan in de shop, het is dan zelf nog goede wiet ook...
Als ik 100gram zou willen kopen betaal ik het +/- 375 , dat is vind ik zeer chillys
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
-spaceman- zei:
Wiet is idd heel duur, vergelijk het bv met xtc...damn!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

of vergelijk het met lsd :P
Klik om te vergroten...

hoe duur is een zegel lsd dan?
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#5
normale prijs voor een tripje LSD op een feesje(goa/breakcore etc) betaal je ongeveer 10eur
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
svenvdh zei:
normale prijs voor een tripje LSD op een feesje(goa/breakcore etc) betaal je ongeveer 10eur
Klik om te vergroten...

lsb en breakcore... lijkt me niet zo'n lekkere combo....
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
Ellesdee zei:
-spaceman- zei:
Wiet is idd heel duur, vergelijk het bv met xtc...damn!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

of vergelijk het met lsd :P
Klik om te vergroten...

hoe duur is een zegel lsd dan?
Klik om te vergroten...

zegeltje 5euro meestal :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
en 12 uur lang genot!
hoe goedkoop is da wel nie :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Skunk kost bij ons 5 eu de gram, je hebt zelfs nog goedkopere van 3 tot 4 eu de gram maar dan zal je wel geen kwaliteit meer over hebben :rolleyes:

White widow is geloof ik 12,50 voor 2 gram
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#10
6-7 euro de gram.
Haarlem for life. :stoned:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
bodemline 10 euro de gram is jezus duur :tongueout: bij ons de buurt zit je rond de 5 a 6 euro inderdaad de gram.

Ook al zou het hele goede kwaliteit zijn zou ik nog geen 10 euro de gram betalen. Dan kan je beter XTC speed of LSD gaan gebruiken stuk goedkoper en meer effect :grin:

Alleen LSD nog niet getest dus kan k niet over mee praten maar van horen zegge.

:smoke:
B
BenDoverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met een tientje doe ik een week en krijg ik zeker wel meer dan 1 zielige gram.
Als ik voor 20 haal.. krijg ik meestal ruim 4 gram en een gratis pit.. misschien vanwege de klantenbinding bij die shop. Op een andere topic heb ik aangegeven om welke shop het gaat.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
BenDover zei:
Met een tientje doe ik een week en krijg ik zeker wel meer dan 1 zielige gram.
Als ik voor 20 haal.. krijg ik meestal ruim 4 gram en een gratis pit.. misschien vanwege de klantenbinding bij die shop. Op een andere topic heb ik aangegeven om welke shop het gaat.
Klik om te vergroten...

Klinkt goed :grin:
W
WietboertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
zeeuwse shoppa's

haha die zeeuwse shops mogen echt niet klagen want hier zijn zoveel thuiskwekerijen etcetera ze moeten gewoon al die drugstoeristen laten oprotten dan is er genoeg en die van Aarden moet niet fokken in dat artikel

want hijn verkoopt voorgedraide haarlakjonkos met cementmix erdoor
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: zeeuwse shoppa's

Wietboertje zei:
haha die zeeuwse shops mogen echt niet klagen want hier zijn zoveel thuiskwekerijen etcetera ze moeten gewoon al die drugstoeristen laten oprotten dan is er genoeg en die van Aarden moet niet fokken in dat artikel

want hijn verkoopt voorgedraide haarlakjonkos met cementmix erdoor
Klik om te vergroten...

Ben je mooi klaar mee dan :angry:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: zeeuwse shoppa's

Wietboertje zei:
haha die zeeuwse shops mogen echt niet klagen want hier zijn zoveel thuiskwekerijen etcetera ze moeten gewoon al die drugstoeristen laten oprotten dan is er genoeg en die van Aarden moet niet fokken in dat artikel

want hijn verkoopt voorgedraide haarlakjonkos met cementmix erdoor
Klik om te vergroten...
:')


Gelukkig nooit voorgedraaide gehaald daar dan.
Wel gewoon los, en daar was ik eigenlijk nooit echt ontevreden over.
Voordeelverpakkingen waren leuk.

Helaas, zonder OV, is het cheaper aan de andere kant van Zeeland te blijven.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: zeeuwse shoppa's

ZI09 zei:
Wietboertje zei:
haha die zeeuwse shops mogen echt niet klagen want hier zijn zoveel thuiskwekerijen etcetera ze moeten gewoon al die drugstoeristen laten oprotten dan is er genoeg en die van Aarden moet niet fokken in dat artikel

want hijn verkoopt voorgedraide haarlakjonkos met cementmix erdoor
Klik om te vergroten...
:')


Gelukkig nooit voorgedraaide gehaald daar dan.
Wel gewoon los, en daar was ik eigenlijk nooit echt ontevreden over.
Voordeelverpakkingen waren leuk.

Helaas, zonder OV, is het cheaper aan de andere kant van Zeeland te blijven.
Klik om te vergroten...

Precies :wink: Speelt bij mij ook mee. Haal het lkkr in de buurt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."