Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTé stoned

Té stoned

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit topic miste nog dus: Zijn jullie wel eens té stoned geweest?

Ik wel een keer. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op had gerookt Maar ik kreeg veels te veel getintel in mijn lijf wat steeds meer werd. En werd veels te zwaar voor mijn gevoel. En ja dan lijkt het net alsof je in een atractie zit. Heel irritant :(
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
jah ik heb het ooit eens gehad maar toen moest ik overgeven :tongueout:
ik heb soms ook een zwaar drukkend gevoel op mijn borstkas

maar tegenwoordig hoor ik geluidjes en dat is echt raar
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Op zaterdagen ben ik altijd te stoned :grin: Dan zittek meestal te brabbelen soms en begrijpen ze me niet of zeg ik dingen die totaal niet thuishoren bedoel, niet passen in het gesprek, bekijken ze me ook wel is scheef.
En meestal heb ik dan ook geen zin meer om terug naar huis te gaan, dan blijvek maffe. Bijna altijd. :stoned:

Achja, tleven is leuk! :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het nooit ervaren als te stoned eigenlijk.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
logisch da ik zo veel te stoned ben :tongueout:

ma kben nog maar een paar keer slecht geweest van weed, da ik moest kokhalzen eventjes of bijna nie meer kon rechtstaan :grin:
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het wel eens gehad, was toen lijkbleek, moete spagen, was toen ook wel te dronken, ben dan bij een vriend blijven slapen, dag erna alles trug in orde
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
maar op donderdag kan ik soms ook te stoned zijn :wave: :mrgreen:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik elke dag eigenlijk wel xD Maarja doe ik niet in verband met school :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Osi` zei:
maar op donderdag kan ik soms ook te stoned zijn :wave: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja gaat mij ook altijd wel goed af inderdaad xD :stoned: :mrgreen:

Ben zeker wel te stoned geweest... was voordat ik serieus begon te blowen. Dan ben je gewoon niet al te veel gewend. :)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja heb ik ook wel gehad, ik kon niet meer staan dus ging ik liggen.
Maar ik kon met geen mogelijkheid meer opstaan :confused:
En me heel ziek voelen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oja he ja toen ik net blowde had ik dat één keer, dat ik mijn hoofd neit meer omhoog kreeg, maar ik vond het grappig. Ik was zeiden ze heel bleek maar ik vond het allemaal wel leuk weet ik nog.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb ik ook wel eens gehad ik wou opstaan en naar boven lopen om te gaan slapen alleen toen ik opstond kreeg ik zwart voor men ogen en ben ik maar zo snel mogelijk als een blinde een stoel gaan zoeke :P en heb daarna ook nog gekitst
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
eXeCuze zei:
heb ik ook wel eens gehad ik wou opstaan en naar boven lopen om te gaan slapen alleen toen ik opstond kreeg ik zwart voor men ogen en ben ik maar zo snel mogelijk als een blinde een stoel gaan zoeke :P en heb daarna ook nog gekitst
Klik om te vergroten...

Zwart voor men ogen heb ik altijd als ik opsta, haha, echt altijd, inclusief omvallen en op de grond liggen. Lage bloeddruk.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, al vaak gehad, in het begin van men jointen periode 2* moeten spouwen vanwege te stoned zijn...
En dan nog een maal een jaar geleden,
oorzaak: in de zomer, knallende zon op me kop, uber joint en maar een pafmaat...

gevolg: 4 uur op het gras liggen crashen

oplossing: frituur die open ging :beer:

moraal: eerst eten, dan uberjointen paffen :stoned: :wave:
Laat dit een wijze les zijn jongens en meisjes
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
flashkop zei:
moraal: eerst eten, dan uberjointen paffen :stoned: :wave:
Laat dit een wijze les zijn jongens en meisjes
Klik om te vergroten...

Hahaha. :mrgreen:

True, true. :stoned:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#16
'k rook meestal in de weekends, en als ik dan rook rook ik veel te veel, dus ben altijd in het weekend wel té stoned. is vervelend als ik alleen maar kan liggen, spacen. is ergens ook wel chill, maar ik hou meer van het lachen etc :wink:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#17
barry zei:
ik heb soms ook een zwaar drukkend gevoel op mijn borstkas
Klik om te vergroten...



Heb ikook soms alsk blunt doe, is geen aangenaam gevoel.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oe ja, ik ook een keer TE stoned, ik geraakte niet meer recht (was neergegaan in een bos). Alles draaide, kon met moeite op mijn voeten blijven staan want mijn lichaam vond ik ineens zo zwaar wegen, dan sprak iemand de woorden 'kom, haast u, we moeten naar school'.
Toen was ik serieus aant balen!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
moraal: eerst eten, dan uberjointen paffen :stoned: :wave:
Laat dit een wijze les zijn jongens en meisjes
Klik om te vergroten...

idd op een nuchtere maag smoren ( en dope int algemeen) is echt nie aan te raden[/quote]
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik smoke elke dag op school op nuchter maag en bewaar mijn brood altijd voor de freetkick :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."