Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbedorven wiet?

bedorven wiet?

38 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
in m'n zakje liggen ook wa kleine bruine stukjes (hasjachtig) en veel goeie wiet, kpleur da er gewoon in en kword vet stoned :)

oproken die handel!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je wel ziek van worden, dus ik zou het niet doen. De kans dat je nog meer gifstoffen rookt wordt natuurlijk groter.

Topic verplaatst
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar ik neem aan dat dat niet beschimmeld is? :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
neje, da boeit ook nie :grin: kzou het verschil tussen schimmel en wiet nie eens weten wrss, schimmel is toch ook groen, kga nie heel m'n wiet onderzoeken enzo zenne. Ik koop en ik rook het op, tis toch op binnen de week :tongueout:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
Psycho_Chrono zei:
breng het anaal in :)
Klik om te vergroten...

anaal :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


heum waarom houd iedereen zich hier bezig met iets anaal binnen te brenge?? een uitgang is een uitgang !! :tongueout:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
mattskovic zei:
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
Psycho_Chrono zei:
breng het anaal in :)
Klik om te vergroten...

anaal :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


heum waarom houd iedereen zich hier bezig met iets anaal binnen te brenge?? een uitgang is een uitgang !! :tongueout:
Klik om te vergroten...

hippie love baby :stoned:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
mattskovic zei:
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
Psycho_Chrono zei:
breng het anaal in :)
Klik om te vergroten...

anaal :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


heum waarom houd iedereen zich hier bezig met iets anaal binnen te brenge?? een uitgang is een uitgang !! :tongueout:
Klik om te vergroten...

hippie love baby :stoned:
Klik om te vergroten...

Dat is de kracht van anaal! :openmouth:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
K heb wel eens gehad dat ik in een goedkope bui een 5 euro zakje aanschafte bij de krepserigste coffeeshop van Alkmaar (k had geen zin om ver te lopen voor die 5 eu) en er zat één dikke top in het zakje die aan een kant helemaal bruin was..

najah ik heb het gewoon gerookt en ik werd er best stoned van :stoned: maar om nou te zeggen dat het gevoel beter was dan normaal :rolleyes:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
waarom wil ej ingodsnaam wiet alten bederven !!!!!

dit doet me heel hard denken aan die kerel die vroeg dat je wiet zou kunnen snuiven :rolleyes:

waar halen ze het toch vandaan :tongueout:
de topics worden hier gekker met de dag :tongueout:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ach, je word er misschien ziek van (misschien is dat wel 1 van de beste highs die je ooit gehad hebt dan, door de koorts dan wel :P ) maar ik zou het gewoon doen alsk jou was :mrgreen:
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo,

ik hoorde ergens dat als je gewoon wiet nat maakt, en laat bederven..

Dan wordt het bruin van kleur, en als je het dan laat drogen is het
een soort hasj zegmaar, en goed te roken.

Heeft iemand hier ervaring mee?
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kunt toch best dingen uitproberen? Want als mensen dat niet zouden doen dan bestond er waarschijnlijk ook geen hash en een paar andere drugs :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom niet gewoon vers roken? Waarom doet iedereen hier zo ONTZETTEND moeilijk?
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha :grin: Ik wordt echt gek van die mafketels hier :P

Welja, joh, probeer maar... :P
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is niks voor niks bedorven.
Beetje zonde voor je wiet, niet?
Maar ja zelf weten.

100 post ^^ :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ What he said.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon roken man :tongueout:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
:tearsofjoy:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#19
waar gaat dat nu toch naartoe met de jeugd van tegenwoordeg...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."