#1
Hallo,
ik hoorde ergens dat als je gewoon wiet nat maakt, en laat bederven..
Dan wordt het bruin van kleur, en als je het dan laat drogen is het
een soort hasj zegmaar, en goed te roken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
ik hoorde ergens dat als je gewoon wiet nat maakt, en laat bederven..
Dan wordt het bruin van kleur, en als je het dan laat drogen is het
een soort hasj zegmaar, en goed te roken.
Heeft iemand hier ervaring mee?

