#1
Heb ook wel eens visuals van wiet. Maar dat is alleen als ik echt veel smoor. Dan blijven sommige dingen die ik zie hangen. Bijvoorbeeld als je kijkt naar een persoon en je draait je om dan zie je hem nog steeds. En als ik lang naar iets staar dan kan ik ook vaak vreemde dingen erin verbeelden.