Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"niks nieuws onder die zon http://player.omroep.nl/?aflID=5690340& ... 5d44388dbe steek ik er alvast eentje op"
"GP"
"njah, dan bouw je toch een mini? en als je daarna weer trek krijgt bouw je er nog 1 problem solved"
"sja, kan het ook niet verklaren, maar heb het zelf ook 1 keer meegemaakt: trip report"
"ik drink 's avonds graag een biertje had er nooit bij stilgestaan maar hoeveel is eigenlijk te veel?"
"ik heb drie salvia stekjes in de grond staan en vraag me af hoe snel die krengen zullen groeien, iemand enig idee? ennehhh... hoe moet je eigenlijk de werkzame stof produceren?"
"zijn teksten zijn misschien rauw, zijn stijl is dat niet en flowen doet ie ook niet"
"ja toch, dikke skeit! die site is alleen vrij brak, stond eerder ongeveer niks op en kon nergens info vinden over voorverkoop hoe moet je uberhaupt een kaartje fixen online?"
"sjit is dik, maar ik ben biased morgen die hoogeveen sjit!"
"jah, toevallig heb ik recent ook zoiets meegemaakt, maar dat was nadat ik voor het eerst uit een zelfgebouwde vaporizer heb zitten hijsen was net als een paddotrip, écht heel bizar!"