#1
ik vind het toch echt te moeilijk als ik X op heb
Heel die vloe nat als ik wil likken en maar niet snappen aan welke kant de plakrand zit, heb het toen maar opgegeven na 3/4 uur![:grin:]()
Heel die vloe nat als ik wil likken en maar niet snappen aan welke kant de plakrand zit, heb het toen maar opgegeven na 3/4 uur

