Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJointjes draaien, wanneer het moeilijkst?

Jointjes draaien, wanneer het moeilijkst?

56 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ok als ik mezelf niet meer kan bewegen lukt het ook niet meer.

Haha deze conversatie doet me zin krijgen om nog eens goed te zuipen. Het is weer enkele maanden geleden dat ik tegen mezelf gezworen heb dat ik nooit meer zou drinken :grin:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik dronken ben (zie soms zwaar dubbel en dan moet ik m'n ene oog dicht houden om te zien welke de echte joint is)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je net in je broek gekakt hebt en nog lopend een Smoerie moet draaien.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik veel sossa opheb en zweethanden heb tot en met,en het beven nie te vergeten!!!
of gewoon als ik onder de douche uitkom(wat ik nu ga doen overigens)
mzzl :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psycho_Chrono zei:
als je net in je broek gekakt hebt en nog lopend een Smoerie moet draaien.
Klik om te vergroten...
Hoe ver weg was je toen dat gebeurde?

MetaalKonijn zei:
shokora zei:
het kutst joints draaien vind ik wanneer je vrij "dronken" en stoned bent, en dan buiten een joint draaien, terwijl het fokking koud is... Dan wil dat vloeitje niet lekker, en eindig je 9 van de 10 keer met een verfrommelt/gescheurd vloeitje :r
Klik om te vergroten...

Kwestie van oefening baart kunst dan.. "focus, young grasshopper". :P
Klik om te vergroten...
Dat went bij mij ook niet hoor, koude handen+wind=niet kunnen draaien. Hell, koude handen alleen al! Net als versgewassen handen, droge handen en overdreven zweethandjes :)
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had het over uw brandend gevoel in de borst maar nu zie ik dat je weer blowt,ik had daar eerst over gelezen en dacht dat je nog maar 2 weken blowde :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Overdreven zweethandjes is wel een sleutelprobleem bij b44pk0 bouwen inderdaad, maar droge/gewassen/zwembad handen is een kwestie van ietwat speeksel toevoegen aan je vingertoppen, en ze dan lichtjes afvegen.

Het gaat om de details. :smoke:

(heerlijk, onzinnig jointbouwpr0praat. :mrgreen: )
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Overdreven zweethandjes is wel een sleutelprobleem bij b44pk0 bouwen inderdaad, maar droge/gewassen/zwembad handen is een kwestie van ietwat speeksel toevoegen aan je vingertoppen, en ze dan lichtjes afvegen.
Klik om te vergroten...
Ik wilde dat in eerste instantie niet posten, omdat ik het raar vond, maar goed, te laat. Zoiets doe ik ook, maar dan er op hijgen, niet te veel spuug uiteraard. (omg, dit topic maar beter naar onzin verhuizen?)

Veel te ver off topic, maar wil er geen heel topic aan wijden: Wietallergie, anyone? Ik blow nu weer 2 weekjes ofzo en zo'n beetje bij elke joint moet ik niezen en krijg dan zo'n brandend gevoel in m'n borst alsof je een redelijke sterke drank drinkt :rolleyes: lekker wel.. maar niet goed denk ik :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me niet! Dit zijn tips van wereldbelang, die serieus moeten worden genomen!11!one!! :mrgreen: :stoned:
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe meer je blowt,hoe minder last je ervan hebt :P

Het went gewoon :)

Tenzij dat je elke dag meerdere joints rookt,dan zou je wel eens een rokershoest kunnen krijgen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jaimie zei:
Tenzij dat je elke dag meerdere joints rookt,dan zou je wel eens een rokershoest kunnen krijgen
Klik om te vergroten...
We hebben het over het draaien zelf, niet over de gevolgen ervan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jaimie zei:
Ik had het over uw brandend gevoel in de borst maar nu zie ik dat je weer blowt,ik had daar eerst over gelezen en dacht dat je nog maar 2 weken blowde :grin:
Klik om te vergroten...
En zo heb ik dus verraden hoe laat het is :)

Haha, nee ik heb 5 jaar geblowt, 8 maandjes gestopt, nu weer sinds 2 weken. Ik rook ook weer meer dan normaal, combinatie van dat + een al niet zo'n gezonde binnenkant.. never mind :þ
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat leuk als mensen posten onder invloed ^^
moet ik ook is doen :mrgreen:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind het toch echt te moeilijk als ik X op heb :grin:

Heel die vloe nat als ik wil likken en maar niet snappen aan welke kant de plakrand zit, heb het toen maar opgegeven na 3/4 uur :grin:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#15
degelijk onder invloed van paddo's.

Het was net alsof men tabak van het vloeitje druipte, heb en na meerdere malen mislukken toch maar opgegoven, was teveel wiet verloren gegaan :grin:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#16
als je net uit bad komt is het onmogelijk bij mij, men handen zijn dan te droog (na afdrogen weliswaar)

of als het vriest, dan kan ik mn vingers amper bewegen dus een joint draaien lukt me dan niet goed :tongueout:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
als men machientje kapot was en ik met de hand moest rollen.
een half uur bezig en dan nog niet meer als een spons produceren, maar kloppen dat je daarvan kreeg... ongelooflijk, moeten jullie maar is allemaal proberen een joint zo los mogelijk proberen te rollen :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
als ik echt zo stoned en dronken ben dat ik echt nie meer kan draaien.

had ik gister dus. lag na een gezellige avond met wat vrienden in me bed een film te kijken...echt een aanrader trouwens als je stoned bent; almost famous.

na, de eerste keer dat ik het probeerde ging het goed. maar toen was ik vergeten de wiet erin te doen.

2e keer ging het ook goed alleen de plakrand zat aan de verkeerde kant.

3e keer ging goed tot et donker werd in de film en de wiet en te tabak uit me vloei flikkerde.

4e keer had ik een perfecte joint, alleen was ik de tip vergeten.

en de 5e keer was ik zo pissed dat ik vond dat ik mezelf dan maar de tering in moest blowen en zuipen dat ik eerst nog maar wat hasj in de joint zou flikkeren. en uiteindelijk had ik dus een heerlijke joint waar ik nog lang aan zal denken.

maar probeer nooit een joint te draaien als je te loos bent en je weet dat het niet lukt. damn ik was echt pissig op mezelf hoor. helemaal met die tip.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
op de lsd kan ik niet meer draaien
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#20
paddo's omdat ik dan helemaal van de wereld ben

xtc door trillende beeld en zweethanden

sos, ligt er aan hoeveel ik op heb :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."