Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietlucht in me kamer

Wietlucht in me kamer

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verbrand wat plastic.
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb het in me pakje peuke en zit nu op school en je ruikt het ook :rolleyes:
w
w.wolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb net even wat wiet gehaald in de stad, Silver Dreams ofzo was het.. ik heb het in een bakje, in een kluis, in een kast gedaan... maar guess what, me hele kamer meurt naar die ongein.. hoe krijg ik dat weg? ik denk dat me ouders het niet heel leuk vinden...
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik stop al mijn drugs in hun respectievelijke zakjes in een grotere zipbag. Deze gaat met wat rookgerei netjes in een afsluitbare doos onderin een la. Mocht het alsnog ruiken, zorg dan voor een stash op zolder (als je die hebt, uiteraard).
Raam open zetten is de beste remedie tegen wietlucht... Als je wierook hebt kun je dat aansteken om de wietlucht te overstemmen.

Succes :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom in een bakje? Waarom niet gewoon in het zakje zelf?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
The-Ultimate-Dje zei:
deo ?
Klik om te vergroten...

hehe valt niet op dan :)


hou het gewoon in het zakje, en stop het in je schuif dan ruik je het niet
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
deo ?
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik stop men zakken wiet altijd in een doos vol met lege dvd hoesjes 1 dvd hoesje open hup wiet ering de doos in en zoek jij maar eens uit welke van de ongeveer 100 dvd hoesjes mijn wiet in zit :grin: en je ruikt er nix van die dvd hoesjes ruiken naar nieuw plastic en dah meurt pas :P
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb het gewoon in het zakje in een bakje liggen. En ik ruik er helemaal niks van.... of ik moet eraan gewend zijn en het niet eens meer ruiken..... :P
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik snap ook niet dat heel je kamer ernaar kan ruiken als je het niet zelf in je kamer rookt. Lijkt me vreemd. Anyway, ik heb zo een klein kluisje, daar bewaar ik het.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zorg dat een lijk je gezelschap houd op je kamer, hoef je je niet meer druk te maken om wietlucht
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben nou wel benieuwd of je ouders het hebben gemerkt... :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon zo veel mogelijk barrieres er rond, dus zakje, nog een zakje, doos, schuif ofzo en dan ruik je da nie meer
B
BoksbalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doerak zei:
Ik ben nou wel benieuwd of je ouders het hebben gemerkt... :)
Klik om te vergroten...

ik leg em op men bureau :stoned:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#15
oproke voor het te laat is!!!!
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb het in mijn portomonnee in een laadje, scheelt een hoop
maar ik heb voornamelijk hasj
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychoticoverdose zei:
ik heb het in mijn portomonnee in een laadje, scheelt een hoop
Klik om te vergroten...

Same here, beste methode, by far.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
vlaemink zei:
Ik snap ook niet dat heel je kamer ernaar kan ruiken als je het niet zelf in je kamer rookt. Lijkt me vreemd. Anyway, ik heb zo een klein kluisje, daar bewaar ik het.
Klik om te vergroten...
Het kan zo sterk ruiken dat 1 zipbag niet genoeg is. Heb ik ook met Blueberry. Sta ik in de tram, zakje (5g) in mn binnenzak en je ruikt het in de tram :sunglasses:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het anders tog nog nooit meegemaakt. Maarja heb ook wel nooit meer dan 10 gram gehad, daarmee mss.
*
*DE BARON*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
als je dicht bij je raam zit en je hebt liever niet da je pa t ruikt hoe kan je het dan het beste verbergen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."