Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn

Hoofdpijn

28 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahaha, hey eet eens een koekje normaal of vermalen, dat is helemaal 't zelfde...dus koppijn van of wel gemalen of niet gemalen takjes zal niets uitmaken he...
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#2
ok ff een simpel (denk ik toch) vraagje posten:mrgreen:

Als ik smoor krijg ik soms lastige koppijn voor een hele dag. Hoe komt dit?
Is het omda er teveel of te weinig inzit? hoe kan ik dees vermijden?
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet roken maakt je bloedvaten wijder.
Je krijg meer bloed naar je hersenen wat resulteert in hoofdpijn.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je er echt last van hebt zou ik er gewoon mee kappen.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe jij takjes in uw joint? Want kheb al gehoord dat mensen koppijn krijgen van takjes en dan weer niet als er geen inzitten.

Of rook jij hasj? Van harde hasj krijg ik na een joint of 2 wel koppijn. Van zachtte hasj dan weer niet ..
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bier drinken! :beer:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat takjes verhaal is volgens mij gewoon bullshit, ik heb goeie cruncher en pleur gewoon de takjes erbij en 't is daarna zo fijn als poeder, geen koppijn of wat...en ik heb toch al heel wat mensen aan m'n splifjes laten smoren die er allemaal geen last van hadden....
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon meer tabak bij je wiet
Wiet = Verwijde Bloedvaten
Tabak = Vernauwde Bloedvaten
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bail zei:
Gewoon meer tabak bij je wiet
Wiet = Verwijde Bloedvaten
Tabak = Vernauwde Bloedvaten
Klik om te vergroten...

ja da kan wel de oplossing zijn, ik doe amper tabak erin
merci bail :wave:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#10
of gewoon een sigaretje of shaggie roken na je blow.
:smoke:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrije Geest zei:
Dat takjes verhaal is volgens mij gewoon bullshit, ik heb goeie cruncher en pleur gewoon de takjes erbij en 't is daarna zo fijn als poeder, geen koppijn of wat...en ik heb toch al heel wat mensen aan m'n splifjes laten smoren die er allemaal geen last van hadden....
Klik om te vergroten...
Omdat de takjes nadien ook "fijn poeder" zijn.
Zijt ge dom ofzo? Khad het dus over "takken" niet over "gemalen takken"
En het verhaal kan wel kloppen want sommige mensen hebben daar ook wel last van :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja dat zal veel uitmaken, hele takken of gemalen takken. :rolleyes:
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#13
waarschijnlijk rook je takjes in je joint.

haal die eruit , en probeer het nog eens. :mrgreen:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vrije Geest zei:
Hahaha, hey eet eens een koekje normaal of vermalen, dat is helemaal 't zelfde...dus koppijn van of wel gemalen of niet gemalen takjes zal niets uitmaken he...
Klik om te vergroten...

slik eens 1 koekje in een keer door of slik eens 1 kruimeltje in een keer door :)

hetzelfde bij wiet:
samenstelling van blaadjes en takjes zullen wel hetzelfde zijn denk ik, maar takjes (indien niet vermalen) branden wel anders dan de toppen zelf en het zou dus wel verband kunnen hebben met hoofdpijn
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Ja dat zal veel uitmaken, hele takken of gemalen takken. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Jep, gemalen takken branden zo op, een hele tak niet.
Of ben je gewoon zo dom?

Een koek is wel iets anders .. :rolleyes:
Smoor allemaal eens wat minder ofzo.
Eindelijk een paar mensen die net hetzelfde als mij denken en hetzelfde ondervinden.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#16
je hebt gewoon kutwiet van een dealer waarschijnlijk ? ik heb hier ook zn dealer die wiet verkoopt krijng altijd koppijn van die wiet en alsk wiet van de shop of van een andere dealer heb hebk nergens last van
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#17
eXeCuze zei:
je hebt gewoon kutwiet van een dealer waarschijnlijk ? ik heb hier ook zn dealer die wiet verkoopt krijng altijd koppijn van die wiet en alsk wiet van de shop of van een andere dealer heb hebk nergens last van
Klik om te vergroten...

kdenk het ni want bij de andere joints van diezelfde wiet had ik het ni.

Maar volgens mij is het omdat ik te weinig tabak erin deed, heb daarjuist nog ene gerold met meer tabak en was goed
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb soms ook weleens hoofdpijn na et blowen. meestal komt et dan een dag later ofzo. maar ik heb sowieso vaak hoofdpijn dus heb er niet extra last van.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij mij gaat mijn hoofdpijn weg van blowen :confused:
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat mij juist is opgevallen, als ik onderweg (stappend) een joint rook heb ik meestal hoofdpijn. Als ik het stilstaand, zittend doe geen hoofdpijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."