#1
Ja bij mij meestal wel maar dat heeft ook met mijn geld te maken.
Als ik veel gedronken heb heb wel veel meer zin in een joint.
Als ik veel gedronken heb heb wel veel meer zin in een joint.
Nirvana_646 zei:Als ik gesmoord heb, heb ik helemaal geen zin meer om dronken te worden. Andersom wel :d
agreeNirvana_646 zei:Als ik gesmoord heb, heb ik helemaal geen zin meer om dronken te worden. Andersom wel :d
agree :Pjcp zei:Als regelmatige blower heb ik eigenlijk nooit zin om drank te nuttigen, ik doe het ook zelden.
Maar als ik stop met blowen begin ik meteen al s' avonds biertjes te drinken als alternatief![]()
azgaza zei:Voordat ik ooit begon met blowen dronk ik veel in de weekenden, in de zin van: elk weekend stomdronken. Sinds ik begonnen ben met dagelijks blowen is dat nog maar maximaal 2 of 3 keer per jaar, en dan valt het vaak nog wel mee.
Na wiet heb ik meestal geen zin in drank, maar door drank wel in wiet, waardoor ik bijna nooit veel drink nu.
nicolai zei:azgaza zei:Voordat ik ooit begon met blowen dronk ik veel in de weekenden, in de zin van: elk weekend stomdronken. Sinds ik begonnen ben met dagelijks blowen is dat nog maar maximaal 2 of 3 keer per jaar, en dan valt het vaak nog wel mee.
Na wiet heb ik meestal geen zin in drank, maar door drank wel in wiet, waardoor ik bijna nooit veel drink nu.
bij mij is dat precies zo...
pipoxyz zei:agree :Pjcp zei:Als regelmatige blower heb ik eigenlijk nooit zin om drank te nuttigen, ik doe het ook zelden.
Maar als ik stop met blowen begin ik meteen al s' avonds biertjes te drinken als alternatief![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."