#1
Ik ben ook niet zo'n zuiperd van mezelf....
Als ik zit te blowen drink ik bijna altijd (meer dan 1 fles per week)

Btw: http://www.medicalnewstoday.com/articles/90949.php
Goed nieuws voor de alcoholisten onder ons... ze hebben het gen gevonden wat volgens onderzoekers de oorzaak is voor alcoholverslaving
Als ik zit te blowen drink ik bijna altijd (meer dan 1 fles per week)

Btw: http://www.medicalnewstoday.com/articles/90949.php
Goed nieuws voor de alcoholisten onder ons... ze hebben het gen gevonden wat volgens onderzoekers de oorzaak is voor alcoholverslaving
