#1
lysergine25 zei:pafferrr zei:eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro
Wat voor wiet ?
Bloeitijd ?
Bio of Hydro ?
Geknip of niet ?
Droog of nat ?
Welk soort ?
Stonie
In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde
