Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums500gr!

500gr!

69 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
pafferrr zei:
eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro
Klik om te vergroten...


Wat voor wiet ?

Bloeitijd ?

Bio of Hydro ?

Geknip of niet ?

Droog of nat ?

Welk soort ?

Stonie
Klik om te vergroten...

In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
sjaartrol zei:
pafferrr zei:
eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro
Klik om te vergroten...

lolz, neje, dan laat ge u wel hard in t zak zette... zo'n 105-120 euro ongeveer in belgië
Klik om te vergroten...

6€ per gram heb je al als je voor 10€ koopt :wink:
p
pafferrrLid
01-01-2024, 00:00
#3
lolz, neje, dan laat ge u wel hard in t zak zette... zo'n 105-120 euro ongeveer in belgië
Klik om te vergroten...

lol, klaat mij niet in het zak zetten zé!



en ik heb echt geen idee van welke wiet het is:confused:
sorry
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat boeit ook niet, als jij 150 euro betaald voor 25 gram en jij kan een halve kilo aankopen voor 1700 euro moet je echt niet twijfelen.

De kans is groot dat het mischien een buitenkweekje zal zijn, maar ik denk dat je het aankoopt voor verder door te verkopen dus is er niet echt een probleem als het er van mindere kwaliteit zou zijn.
Je winst heb je zoizo, geef gewoon zakken op de kop.

Maak natuurlijk niet dat je 100 gram koopt en de rest een of ander kruid.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus als ik het goed begrijp zullen de prijzen blijven stijgen.

Dus de slimste en voordeligste oplossing is volgend jaar 1plantje buiten...
Een dikke 200 gram eraf halen en ik zit safe voor gans het jaar.
w
witinjeneusLid
01-01-2024, 00:00
#6
kilo natte wiet. moet je denken aan 1500
goede wiet is ongeveer 3000..

dat is tenminste als je je mannetjes kent.. want dit is goede shit
d
dimazLid
01-01-2024, 00:00
#7
i'm getting fucking middle, time to search a new source :sunglasses:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#8
pafferrr zei:
locatie waar ik woon: Brasschaat...
Klik om te vergroten...


in Bergen-Op-Zoom is de prijs voor 100gr White Widow 300€.
Ben geen kenner, maar als je ineens een halve kg neemt zou dat nog lager moeten kunnen, toch...

je moet daar ook niet voor in het milieu zitten hoor, zo moeilijk is het daar niet om erop te lopen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
goede wiet is 4000 ......

:wave:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
En in Amerika 6000 en daar in de zandbak wrss 1000 euro .. Wrm zou het perse als jij het kan krijgen op plaats X 4000 euro kosten dat het op plaats Y ook 4000 moet kosten .. =)

Goede wiet kan ook gewoon 2500 kosten, jij weet echt wel alles hé. :) :) :)
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
goede wiet is 4000 ......

:wave:
Klik om te vergroten...

das veel te veel voor een kilo goeie wiet. 3000 is het absolute maximum dat je daarvoor mag betalen.
S
SamzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toevallig bood vandaag een vriend van me 100gr aan voor 300 euro.. Is dat dan te duur?
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#13
mits het goede wiet is is dat een eerlijke prijs.
d
dimazLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fat Freddy's cat zei:
lysergine25 zei:
goede wiet is 4000 ......

:wave:
Klik om te vergroten...

das veel te veel voor een kilo goeie wiet. 3000 is het absolute maximum dat je daarvoor mag betalen.
Klik om te vergroten...

dan mag jij zee me wel leveren vo 3000 :angry:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben tegen drugs hoor!
d
dimazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fat Freddy's cat zei:
ik ben tegen drugs hoor!
Klik om te vergroten...
ik ook :openmouth:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je hebt idd hier een hele hoop klerelijers rondlopen die denken het te weten, toen ik dealde (jaar geleden) en dat was in 100grmmers vroeg ik steenvast 500+/100gr voor goeie wietjes en betaalde ik zelf 3800-4500 voor een kilo PUNT
Dus ja jij hebt een goeie prijs als je wiet goed is...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaimie zei:
In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde
Klik om te vergroten...


Zeer slechte dealer ....
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
Jaimie zei:
In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde
Klik om te vergroten...


Zeer slechte dealer ....
Klik om te vergroten...

Dat is hier met alle drugs zo. :wink:
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergine25 zei:
Jaimie zei:
In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde
Klik om te vergroten...


Zeer slechte dealer ....
Klik om te vergroten...

Goh jah,dit is hier gewoon zo,als je niet in nederland woont is een zak gewoon een zak,verschillende soorten daar cared niemand achter.

Of ken jij soms verschillende dealers waarvan elk een eigen soort verkoopt?

Als je in Nederland woont heb je natuurlijk makkelijk praten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."