#1
ja, en dan moet je eens je uren rekenen om je groeiruimte in te richten, de plantjes elke dag water te geven en tot slot te knippen. Dan kom je tot de conclusie dat het bijna werken is ![:)]()

voor 35 euro kan je hem een dagje lenen maar dat haal je makkelijk 
lysergine25 zei:toooz zei:lysergine25 zei:kilo prijs ligt tussen de 3500-3750 voor gemiddelde kort bloeiers.
langbloeiers gaan nog duurder de deur uit.
pure afzetterij ne kilo zou ni meer dan 2500 moge zijn
hwhahwha een kilo flauwe weed met schimmel slecht geknipt en gemalen TL buis erin kost hier 2500 euro.
![]()
Ik moet af en toe wel zo hard lachen om wat sommige posters denken te weten !!!
Uberlutsers .....
Sorry, maar ik moet soms ook lachen en rollen met m'n ogen met jouw meningen en wat gij allemaal neerpent. Soms denk jij het ook te "weten"lysergine25 zei:Ik moet af en toe wel zo hard lachen om wat sommige posters denken te weten !!!
ik heb hem in roosendaal aan 1600... vorige keer had ik k2 aan 1600... amnesiakan ik ook hebben per 500g en dat is al 2000voor nen halvelysergine25 zei:kilo prijs ligt tussen de 3500-3750 voor gemiddelde kort bloeiers.
langbloeiers gaan nog duurder de deur uit.

de laatste tijd is het niet meer gewoonpafferrr zei:eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro
polen, bulgaren, basejunksWacky zei:en knippen gaat ook machinaal bij de grotere kwekers zeker ?
Of huur je daar een groepje polen voor in ?
(Ik ben alleen bekend met de plantjes in mijn tuin en de mini binnen kwekerijtjes van anderen die max een kilo per oogst leveren en gewoon alles met de hand doen)
heb van alles gezien"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."