Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums500gr!

500gr!

69 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien praten er wat mensen over het bedrag dat ze krijgen wanneer ze hun oogst verkopen en snappen ze nog niet dat ze genaaid worden :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, en dan moet je eens je uren rekenen om je groeiruimte in te richten, de plantjes elke dag water te geven en tot slot te knippen. Dan kom je tot de conclusie dat het bijna werken is :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ook niet als je nagaat dat je zo'n plantje inkoopt voor €2,50 :mrgreen:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat valt ook wel mee. Als je het een beetje goed opzet dan kost bouwen alleen veel tijd en geld. Voor de rest kan je het bijna automatisch laten lopen en kost je misschien max. 1 uur per week om het voedingsvat te vullen en te controleren op ongedierte enzo. Een pomp en druppelaar zorgt ervoor dat de planten automatisch water en voeding krijgen. Een lichtschakelaar zorgt ervoor dat het licht aan en uit gaat. Een brandblussysteem erbij bij afwezigheid. Vijverfolie om lekken tegen te gaan. Stel je voor dat het bij de buren ineens nat wordt. En met vijverfolie kan je een bak bouwen die echt veel water kan opvangen en dan meer dan dat er in het voedingsvat zit.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
en knippen gaat ook machinaal bij de grotere kwekers zeker ?
Of huur je daar een groepje polen voor in ?

(Ik ben alleen bekend met de plantjes in mijn tuin en de mini binnen kwekerijtjes van anderen die max een kilo per oogst leveren en gewoon alles met de hand doen)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar heb je knip machines voor :mrgreen: voor 35 euro kan je hem een dagje lenen maar dat haal je makkelijk :beer:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha polen, ik wilde het net nog niet zeggen maar dat kan ook.

maar ze hebben idd gewoon machines voor te knippen.

http://www.cannacutter.com/eng/_demonstr.html
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
toooz zei:
lysergine25 zei:
kilo prijs ligt tussen de 3500-3750 voor gemiddelde kort bloeiers.

langbloeiers gaan nog duurder de deur uit.
Klik om te vergroten...

pure afzetterij ne kilo zou ni meer dan 2500 moge zijn
Klik om te vergroten...


hwhahwha een kilo flauwe weed met schimmel slecht geknipt en gemalen TL buis erin kost hier 2500 euro.

:mrgreen:

Ik moet af en toe wel zo hard lachen om wat sommige posters denken te weten !!!

Uberlutsers .....
Klik om te vergroten...

ik heb ooit in bergen op zoom redelijke wiet gehad voor 2500
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#9
en goeie hasj, dus geen comm of pollen heb ik hier voor nog geen 2000eu, dus maak een trip naar de 13000 in fr
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
Ik moet af en toe wel zo hard lachen om wat sommige posters denken te weten !!!
Klik om te vergroten...
Sorry, maar ik moet soms ook lachen en rollen met m'n ogen met jouw meningen en wat gij allemaal neerpent. Soms denk jij het ook te "weten" :)

No offence hé kerel :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."