Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[ENKEL VOOR BELGEN] Ik haal mijn wiet...

[ENKEL VOOR BELGEN] Ik haal mijn wiet...

50 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pepnoize zei:
ik heb op andere gestemd, want meestal laat ik meenemen door iemand die naar de shop gaat. of ik koop van iemand met genoeg zelfkweek. dusja combinatie eigelijk...
Klik om te vergroten...

.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Osi` zei:
Pepnoize zei:
Osi` zei:
Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
Klik om te vergroten...

als er 1 van de bovengenoemde dingen rommel is, zal het zeker niet wiet zijn :wave:
Klik om te vergroten...
Bwah, ben tot conclusie gekomen dat het rommel is. In mijn geval is het wel zo. Kijk, ik rook af en toe graag is een blowtje, maar als je het elke dag rookt, dag in en dag uit en als uw leven om wiet begint te draaien, is het wel rommel.

Kheb nu het gevoel dat ik daardoor 3 jaar heb verspild, voel me anders dan vroeger en eerlijk gezegd wil ik veel liever terug gaan naar de tijd van toen ik nog niet blowde.

Kga de joint wel niet kunnen laten natuurlijk, maar eens ge het beschouwd als een sigaret .. :)
Klik om te vergroten...
Ja daar heb je natuurlijk een punt, vanaf dat je niet meer zonder kan, en zoals jij zegt een joint als een sigaret ziet, dan is het rommel en moet je stoppen... Maar mijn punt was dat je liever misschien met speed begon dan met wiet, en ik zei dat dan speed toch wel de echte rommel is. Als je wiet normaal gebruikt tenminste (enkele keren / week ofzo..)
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik haal tegenwoordig altijd in de shop. Kheb vroeger al een paar keer bij een dealer gehaald, maar bij een dealer weet je nooit wat je krijgt.
Ik vind het fijner om bij de shop te gaan, dan weet je dat het goede kwaliteit is en je hebt nog eens keuze uit verschillende soorten.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trippelicious zei:
Ik haal tegenwoordig altijd in de shop. Kheb vroeger al een paar keer bij een dealer gehaald, maar bij een dealer weet je nooit wat je krijgt.
Ik vind het fijner om bij de shop te gaan, dan weet je dat het goede kwaliteit is en je hebt nog eens keuze uit verschillende soorten.
Klik om te vergroten...


Vind ik nu gewoon complete bullshit ,ge moet gewoon zien nen vaste dealer te hebbe , dan wete wel wa ge krijgt , en 9/10 is da goeikoper en (uit mijn ervaring) betere kwaliteit dn de shop. En bij goeie dealers heb je ook keuze, wel niet zoveel ma kom..
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Osi` zei:
Shop & Dealer.
Maar goh, hier in hasselt zijn de dealers gewoon "raar" :)
Slechte kweekjes enal, zielige zakjes .. En dan ga je naar de shop en zie je dat bijna alle wietjes boven de 7/8 euro geprijsd staan ..

Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
Klik om te vergroten...

Speed, dat is pas rommel
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
sorry hoor
maar de shops zijn eigelijk veel goedkoper dan op de straat horo
alleja, je betaald 25€ voor een duustje aka 5 gram "dat totally not 5 gram is"
en in den check betaal je een goeie 35€ voor 5 gram?
en die 5 grammen lijken wel 2 duustjes vergeleken hier met dealerhoeveelheid
:stoned:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het nogal discriminerend dat er hier een scheiding is.
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meestal bij dealers, maar eigenlijk evenveel in de shop...
Ik zal even de voor en nadelen opsommen van shop en straat

Shop
+JE weet da het kwaliteit is
+Je kan kiezen (soms valt de keuze wel eens tegen)
-Ver rijden
-Soms overdreven duur

Dealer
+Snel
+gemakkelijk
+standaardprijzen
-Je bent nooit zeker van de kwaliteit
-soms wordt je wel eens gekloot

Je moet ook alles op zn manier bekijken. Ik kan hier in België aan kwaliteitweed geraken zonder probleem maar ik betaal ook 6 de gram. Ben dan ook wel altijd zeker dat het 10 of 20 gram op de kop af is en dat het weed is zonder additieve rommel derop gesmeten...
En je kan ook wel eens in de shop voorhebben dat ze je 5 gram gruis aansmeren voor 50 euro...
Het valt allemaal te zien, alletwee heeft zo z'n charmes :)
De dealer is handig en snel, de shop is gezellig en een 'road-trip' :grin:
(Als je het teveel doet verandert het wel al snel in 'pfffff een gans uur in dn auto zitte' :P )
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paddoboy zei:
sorry hoor
maar de shops zijn eigelijk veel goedkoper dan op de straat horo
alleja, je betaald 25€ voor een duustje aka 5 gram "dat totally not 5 gram is"
en in den check betaal je een goeie 35€ voor 5 gram?
en die 5 grammen lijken wel 2 duustjes vergeleken hier met dealerhoeveelheid
:stoned:
Klik om te vergroten...

Dan heb JIJ een slechte dealer of laat je je gemakkelijk afrippen . Ik weet altijd hoeveel ik krijg , door mijn beste vriend
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe sinds ik een weegschaap gekocht heb weet ik pas echt hoeveel keer ik afgeript ben geweest :)
maar leve gent
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Purple haze zei:
Osi` zei:
Shop & Dealer.
Maar goh, hier in hasselt zijn de dealers gewoon "raar" :)
Slechte kweekjes enal, zielige zakjes .. En dan ga je naar de shop en zie je dat bijna alle wietjes boven de 7/8 euro geprijsd staan ..

Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
Klik om te vergroten...

Speed, dat is pas rommel
Klik om te vergroten...
Ik ga u geen ongelijk geven hoor. :wink: Zowiezo dat dat rommel is. Al m'n (vroegere) maten die speed gebruiken, vertrouwek niet meer zenne. En dan is er nog een (die ik bekan elke week zie eigenlijk) die ook heel vaak speed gebruikt en die ript altijd wiet van andere mensen als hij wiet gaat brengen/verkopen .. Dies ook ferm blijven hangen.

Dat het maar illegaal blijft, die rommel.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
tongeren rocks
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#13
bij de illegale dealer :hearteyes:
S
SquirlieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Enkel dealer, lang leve belgisch limburg, zag paar dinge over hasselt, juiste mensen zoeken dan :wink:
Betaal niet veel en is hartstikke goede kwaliteit.
Ga nooit naar shop bijna, enkel voor hasjh soms, maar vind kwaliteit grotendeels bar slecht in maas
S
SquirlieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had het op goa in hasselt toch bij. Maar is ook normaal dat dat niet snel gedeald wordt. Wiet dat probleem ken ik helemaal al niet
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Enesteene zei:
tongeren rocks
Klik om te vergroten...
Land van ooit? Is dacht ik al na 1 of 2 maand failliet gegaan. Gesloten dus. :tongueout:

Over dat in shops meer krijgt dan van dealers. Hemeltje, dan heb je inderdaad idd een hele hoop slechte dealers. Vandaar dat ik m'n stash ook veel liever zou halen in coffeeshops.
Echt zielig hoeveel je voor een 10 of 20 krijgt, vergelijk het maar een beetje met amerika. En da's alleen dak van hasselt dak weet, van de rest zou ik het niet weten. Tzal dan mss ook afhangen van wat voor soort dealer hé?

Spijtig anders zou ik ook wel via dealers halen, maar nu ga ik voor kwaliteit en toch krijgek nog meer. Theeft meer risico's da wel, maar kheb het daarvoor over! ^^
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Squirlie zei:
Enkel dealer, lang leve belgisch limburg, zag paar dinge over hasselt, juiste mensen zoeken dan :wink:
Betaal niet veel en is hartstikke goede kwaliteit.
Ga nooit naar shop bijna, enkel voor hasjh soms, maar vind kwaliteit grotendeels bar slecht in maas
Klik om te vergroten...
Kvind er zelf geen, ene maat die tevaak snelle snuift en wat die soms eens geeft zuigt echt. Dan nog een paar via via zijn ook weer zo slecht.
Kvind er echt nergens en kben nen belg da deruit ziet als nen stoner :(
Kheb het gevoel da ge in hasselt juist bijna niets vind, maar al de ander rommel wel teveel, ook in dans café's vind ge bekan nooit weed, altijd bolle of ander rotzooi .. Zelfs LSD kon ik op een GOA niet vinden omg ..
K
K-townLid
01-01-2024, 00:00
#18
altijd dealer en zo nu en dan in het jaar een bergen-op-zoom tripje naar de shop :grin:

als 'mijn' dealer niet kan, kan ik wel meestal via vrienden hun dealer nog iets kopen dusja, is meestal geen probleem om er te vinden
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet echt een "dealer" maar gewoon een vriend, van waar hij het krijgt, niet echt zeker, maar ik dacht van een vriend die zelfkweek doet of van een andere vriend die naar de shop gaat, en mijn maat is altijd eerlijk, misschien blijft er wat plakken bij die anderen, maar heb me nog nooit geripped gevoelt. (en gebruik ook maar occasioneel)
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#20
eigen bron of de shop als noodloplossing

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."