#1
Moker zei:ik vind het ook zeker niet vervelend, dromen zijn beter dan de meeste films die er tegenwoordig op zijn![]()
Ik baal altijd ontzettend als ik weer wakker ben na stevig gedroomd te hebben..
Moker zei:ik vind het ook zeker niet vervelend, dromen zijn beter dan de meeste films die er tegenwoordig op zijn![]()
acidboy zei:Blowen verneukt je REM-slaap, de fase waarin je met je ogen beweegt (Rapid Eye Movement) en droomt. Dus als je veel blowt, dan droom je minder.. logisch wel.
Wel relaxt vond ik dat, weer dromen, elke nacht weer een beleving enzo
Dit is overigens ook de reden dat je dus minder uitgerust bent na een avondje blowen, ook al slaap je 8 uur.
raging_bull zei:Ik droomde na een week stoppen met blowen over dat ik spuiten in me arm aan het zetten was, en lijntjes aan het snuiven was. Terwijl ik dat dus nooit doe ofzo........
Ook wel dat ik jointjes aan het roken ben in mijn droom, maar vaker dat ik echt extreem bezig ben met harddrugs...

ik ben nu een maand gestopt met blowen en droom nog steeds bijna iedere dagjcutter123 zei:Moker zei:ik vind het ook zeker niet vervelend, dromen zijn beter dan de meeste films die er tegenwoordig op zijn![]()
Ik baal altijd ontzettend als ik weer wakker ben na stevig gedroomd te hebben..
haha best wel grappig iddazgaza zei:raging_bull zei:Ik droomde na een week stoppen met blowen over dat ik spuiten in me arm aan het zetten was, en lijntjes aan het snuiven was. Terwijl ik dat dus nooit doe ofzo........
Ook wel dat ik jointjes aan het roken ben in mijn droom, maar vaker dat ik echt extreem bezig ben met harddrugs...
Ik had laatst een nachtmerrie dat ik XTC had gebruikt maar het niet wilde, en dat ik het niet meer kon ondoen en dat ik dacht 'waarom heb ik dit gedaan, ik wilde het helemaal niet!' en dat ik naar een familie eten moest en grote pupillen had.
Komt denk ik omdat ik zaterdag op een feestje was waar veel mensen XTC op hadden waar na ik weer kan concluderen dat het volgensmij echt helemaal niks voor mij is, en dat moest mijn droom me even nog een keer vertellen.
Best grappig eigenlijk, dromen waarbij je droomt dat je iets neemt dat je in je normale wakkere wereld juist helemaal niet wil. Een soort van dromende herbevestiging is het misschien.
lucifer in the sky zei:hier net het zelfde, als ik joint rook slaap ik te goed, en als ik geen joint heb gerookt. doe ik nauwlijks een oog dicht !
azgaza zei:acidboy zei:Blowen verneukt je REM-slaap, de fase waarin je met je ogen beweegt (Rapid Eye Movement) en droomt. Dus als je veel blowt, dan droom je minder.. logisch wel.
Wel relaxt vond ik dat, weer dromen, elke nacht weer een beleving enzo
Dit is overigens ook de reden dat je dus minder uitgerust bent na een avondje blowen, ook al slaap je 8 uur.
Niet helemaal logisch; je lichaam rust het meest in de diepe slaap; de fase voor de REM slaap, dan is hartslag, bloeddruk en lichaamstemperatuur op zijn laagst. In de REM slaap zelf gaat alles juist weer om hoog, dus als je veel te lang slaapt (bv. meer dan 10 uur) krijg je als resultaat dat je juist moe wakker wordt; omdat je energie verbruikt in de REM-slaap.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."