#1
de binnekant van je ogen! en dat kan ook heel spannend zijn ![:)]()
minhavez idd,woren je ogen terug knalwit van...maar een meisje die ik ken heeft met verloop van jaren een bril moeten halen door veel minhavez gebruik..nuja,of het echt daarvan komt zal niemand ooit weten,maar ik weet wel dat ze fucking veel da middeltje gebruikte omdat haar vader politie is oid(dus de kans zit er dik in)Japio zei:minavez ofzoiets
dit heb ik al.
Frisko zei:minhavez idd,woren je ogen terug knalwit van...maar een meisje die ik ken heeft met verloop van jaren een bril moeten halen door veel minhavez gebruik..nuja,of het echt daarvan komt zal niemand ooit weten,maar ik weet wel dat ze fucking veel da middeltje gebruikte omdat haar vader politie is oid(dus de kans zit er dik in)Japio zei:minavez ofzoiets
dit heb ik al.
mzzl
Japio zei:telkens als ik een joint rook, gaat mijn rechter oog helemaal dicht.
en mijn linker oog is nog redelijk open.
dat is grappig, aangezien je lichaam een toonbeeld van symmetrie is. Komt een lijstje:eyebeekaii zei:Japio zei:telkens als ik een joint rook, gaat mijn rechter oog helemaal dicht.
en mijn linker oog is nog redelijk open.
Links meer blowen :P
Nee zonder gein, ik heb dat ook, als ik nuchter ben zie je t verschil nauwelijks terwijl dat als ik geblowd heb is duidelijk mn linker oog kleiner... Om heel eerlijk te zijn denk ik dat niemand echt 100% gelijk ogen heeft, moeder natuurl is namelijk niet symmetrisch, alleen bij de een is het wat duidelijker als bij de ander...
Persoonlijk heb ik er trouwens niet echt last van... Kan dr wel mee lachen als ze me vragen "of ik links meer geblowd heb" of dat "ik er een op mn linkeroog getoekt heb gekregen"


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."