Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen joint roken en dan autorijden?

Een joint roken en dan autorijden?

66 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja dan word ik liever moe dan een luie flikker :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb trouwens geen scooter...ik fiets ook altijd, maar als ik even op iemand anders scooter iets moet ophalen ofzo...
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee ik val je niet aan ofzo :flushed:
maar een scooter, tja, ik vind die dingen echt fucking lelijk + dat ze een kloteherrie maken en de meeste mensen die erop zitten zijn ook nog eens van die asociale figuren die een beetje stoer willen doen.
al helemaal die opgevoerde dingen, jesus, rij jezelf alsjeblieft dood... :rolleyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voelde me niet aangevallen hoor :)
En tsja...scooter rijden is wel leuk hoor :wink:
MAar er zitten idd wel vaak van die foute mannetjes op
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#5
scooters zien er mischien beetje '''Johnny'' uit, maar als je er ff op rijdt wil je er ook een!

lutz
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#6
fietsen ownt ook hoor als je stoned bent
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#7
michielxboxer zei:
scooters zien er mischien beetje '''Johnny'' uit, maar als je er ff op rijdt wil je er ook een!

lutz
Klik om te vergroten...
:kots:
doe mij maar een witte mercedes
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
platypus zei:
michielxboxer zei:
scooters zien er mischien beetje '''Johnny'' uit, maar als je er ff op rijdt wil je er ook een!

lutz
Klik om te vergroten...
:kots:
doe mij maar een witte mercedes
Klik om te vergroten...
:grin:
wij pimpen met reggae en jointjes door arnhem in een witte mercedes oldtimer :grin:

als je ons tegenkomt toeter ff :stoned: :stoned: :stoned:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
:sunglasses: BIG PIMPIN' :sunglasses:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
platypus zei:
michielxboxer zei:
scooters zien er mischien beetje '''Johnny'' uit, maar als je er ff op rijdt wil je er ook een!

lutz
Klik om te vergroten...
:kots:
doe mij maar een witte mercedes
Klik om te vergroten...
:grin:
wij pimpen met reggae en jointjes door arnhem in een witte mercedes oldtimer :grin:

als je ons tegenkomt toeter ff :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...

kijk jij pakt het gelijk goed aan:grin:
mag je trouwens stoned autorijden, volgens mj zijn hier geen regels voor dus volgens mij mag dat gewoon. NEt als dat je stoned over straat mag. Alleen mojet je je drug wel thuis gebruikt hebben.

lutz
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha mafkees tuurlijk mag je niet stoned autorijden :grin: je bent op dat moment onder invloed. je mag ook bier drinken in een kroeg maar daarna mag je toch ook niet autorijden :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
mathijs zei:
Scooter rijden is redelijk simpel, je moet het een paar keer doen en dan is het net zoiets als fietsen alleen word je niet moe :P
Klik om te vergroten...

Haha, ja scooter rijden is ook simpel. Maar me 100 binnen de bebouwde kom, dat is toch wel ff flink alert zijn! En ik vind hele scherpe bochten nemen met een brommertje toch heel wat prettiger!

Tis maar goed dat ik zelf geen scooter heb, echt gevaarlijk, want ik wil altijd op ze top rijden :P (komt denk ik omdat die dingen niet harder dan 40 horen te rijden, dus tja, dan rij je automatisch op ze top! :P)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
wel ik heb het op zo'n goasite uit belgië gelezen in zo'n topic als deze en daar stond er dat je van stoned autorijden ongeveer 1.8 keer slechter rijdt en van dronken rijden was het iets van 8.5.. dus stoned rijdn is niet zo gevaarlijk als dronken rijden maar niet zo veilig als nuchter rijden dus
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik rook de laatste twee jaar toch wel elke dag en als ik daardoor niet mag autorijden dan zat ik al twee jaar thuis. Ik heb zelf gemerkt dat je twee soorten van stoned zijn hebt ( in mijn geval). Meestal weet ik meteen of ik kan rijden zodra ik in de auto stap. Meestal is mijn concentratie vermogen scherp en dan kan ik me zeker wel focussen op de weg en zodra ik bij punt B beland ben, dan ben ik ook zeker weer nuchter door de vele inspanningen. Het is soms ook zo dat ik alles in 1 grote blur zie en dan laat ik ook zeker iemand anders rijden of ik wacht een paar uur. Maar om het verhaal niet te ver uit te breiden; ik rij als ik stoned ben maar ik laat 'm ook wel eens staan als ik merk dat ik het niet verantwoord vind.

Het blijft waarschijnlijk een lange en lastige discussie. Als je alles volgens het 'boekje' doet, mag je ook niet autorijden als je net ruzie hebt gehad met je vriendin. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen hiervoor de auto laten staan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
michielxboxer zei:
fietsen ownt ook hoor als je stoned bent
Klik om te vergroten...
idd als het op ene rustig baantje is kan het echt heerlijk zijn vind ik
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
michielxboxer zei:
fietsen ownt ook hoor als je stoned bent
Klik om te vergroten...
idd als het op ene rustig baantje is kan het echt heerlijk zijn vind ik
Klik om te vergroten...
ik woon op het hoogste punt bij in de buurt, en als je dan knaterstoned bent en je fiets met wat mensen naar huis zie je iedereen vrolijk afslaan naar zijn/haar huis en dan kijk je vooruit en zie je, elke keer weer:

die gigantische bult die je op moet fietsen................
gelukkig kan ik mezelf als ik stoned ben nog altijd dwingen om als een gek omhoog te fietsen zodat ik daarna heerlijk stoned, moe en voldaan m'n bed in kan met wat te eten :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
hahaha.. mja bruggen kunne het wel een beetje verpesten als het lange zijn.. als ik uitga met de fiets moet ik ook altijd zo een gigantishc stijle helling van 200meter ofzo opfietsen en als ik dan al stoned ben (of nucher eigenlijk ook) dan is die echt zooo klote hé.. gelukkig is het in het weerkeren naar beneden razen :grin:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met brom cruizen alsje stoned bent, zeer leuk, zeker als het soms wel iets rapper gaat :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben van mening dat dit ZEKER gaat ! :) niet voor iedereen, maar ik vind zeker niet dat iedereen er op afgerekend moet kunnen worden als ze geblowd hebben en dan rijden, in grote tegenstelling tot met alcohol;

Zelf ben ik 19, ik blow een dikke 6 jaar, waarvan zeker 5 jaar iedere dag, waarvan 2 jaar ~2 gram of meer per dag, en ik heb nu een maandje of 4 mijn rijbewijs... Omdat ik zo lang / graag / veel blow, heb ik daar dus ook de nodige ervaring mee en met de tijd ben ik alles gaan doen met een jointje; zo rookte ik vroeger bijvoorbeeld voor werk, school, sporten niet omdat ik het niet fijn vond om dan stoned te zijn... Uiteindelijk ben ik dat wel fijn gaan vinden en het is intussen meer omdat ik het lekker vind als echt om het "stoned" worden... Ik rook geen sigaretten, en mijn jointje doet bij mij wat voor de meeste een sigaret doet.

Daardoor heb ik voor 98% van mijn rijlessen dus ook geblowd en ben zelfs met een joint van tevoren ( een stiekem een oxazepam tegen de spanning :P ) geslaagd, met als gevolg dat ik in mijn eerste autorit alleen een jointje achter het stuur heb gerookt... En doe het nog regelmatig, totaal zonder problemen, ik ga er ook niet minder goed door rijden. Hoewel dit ook moeilijk te zeggen is omdat ik altijd "stoned" (lees: wiet gerookt heb) ben.

Al met al; ik denk dat iemand die blowd zelf heel goed kan inschatten of die kan blowen :) als je twijfelt gewoon niet doen ! Het zelfde eigenlijk als je iemand vraagt of hij hulp nodig heeft, en hij weet het niet, dan heeft diegene dus hulp nodig, als is het maar met die beslissing...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na wat langer hierover te hebben nagedacht heb ik toch zoiets van.. ik heb uberhaupt geen zin om te rijden als ik stoned ben... denkik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."