Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjolie

Hasjolie

87 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
JE VALT ZELF ONDER HARDDRUGS!

wat is harddrugs, en wat is softdrugs?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik bedoel dat het dus niet legaal te krijgen is.. of gedoogd word
l
lifesucksLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik wil het ook proberen

zou ik ook willen proberen, maar ken niemand die het verkoopt :stoned: kan iemand ernee helpen? thanks potheads :stoned: :P
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vraag het je moeder, die gaf me laatst na een beurt nog een shotje :wink:

vragen om drugs is vragen om ellende.
V
VenloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi,

Ik maak altijd hasjolie met aanstekergas.
Gewoon knipafval in een plastic koker doen,
een kant van de koker een zeefje en aan de andere kant een dopje met een gat erin.
Je vult de koker met wiet of knipafval en spuit het gas door het dopje de koker in.
het zeefje moet wel aan de onderkant zitten, en dit houd je boven een kommetje.
Je spuit de gasbus leeg.
In het kommetje zit nu gas en THC.
Dit mengsel laat je drogen en je hebt Hasjolie.

Gr. Venlo
l
lasloLid
01-01-2024, 00:00
#6
SUPER VET

mijn wiet en hasj dealer maakte het geregeld... ik heb het vaker gerookt. je kan er gewoon een druppel over je peuk heen doen bij de gloeipunt en de olie loopt als het ware met de gloeitop mee. het is de vetste manier van stoned zien op opium na.. may-B is hero nog vetter bu I don't wanna know... CKER AAN TE RADEN is by the way wel een harddrug
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Venlo zei:
Hoi,

Ik maak altijd hasjolie met aanstekergas.
Gewoon knipafval in een plastic koker doen,
een kant van de koker een zeefje en aan de andere kant een dopje met een gat erin.
Je vult de koker met wiet of knipafval en spuit het gas door het dopje de koker in.
het zeefje moet wel aan de onderkant zitten, en dit houd je boven een kommetje.
Je spuit de gasbus leeg.
In het kommetje zit nu gas en THC.
Dit mengsel laat je drogen en je hebt Hasjolie.

Gr. Venlo
Klik om te vergroten...

Spelen met gas is levensgevaarlijk, deze gebruiker doet net alsof het super simpel is.

Plastic kokers zijn als een gevaar .....
Gas in vloeibare vorm is een gevaar ....

dus ga je het proberen lees jezelf goed in, want je bent voor je het weet je handen kwijt.

1 vonk van een electrische ontlading kan je leven voorgoed verneuken.


Be safe do not fuck around ....

Stonie
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#8
heeft het dan ook die typishe hasj smaak
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het bladafval bepaalt ook de smaak, een hasjsmaak heeft het niet echt.

Het smaakt echt naar de wiet, Haze olie smaakt dus ook als Haze ......

Iedere olie heeft zijn unieke smaak zolang het afval van 1 soort is.

Stonie
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#10
dan mag ik bestellen en kunnen ze het product van nederland naar belgie opsturen zonder problemen?[][/quote]
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wave:
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#12
tuurlijk is da in nederland nie verbode,
alsof ze via internet verboden spullen verkopen,
alles wa da ze verkopn is legaal...
ma bij ons is da nie legaal, ma ik wete nie ofda die pakskes via douane gaan, wan der zijn toch wel belgen die iets bestellen via internet.
de luiere belgen dan.. eit der eigenlijk al iemand da gedaan, wel dom da der niemand et weet
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#13
^snap niet?

@ lysergine25, bladgroen hoort er niet meer in te zitten dus dat bepaalt de smaak niet. Terpenen bepalen de smaak, maar die zitten er als het goed is ook minder in. Niet zelfs, als je weet hoe te extraheren.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@ Sunshine ,

Wees is duidelijk ? Waar in zit dat bladgroen ?

Stonie
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
Het bladafval bepaalt ook de smaak, een hasjsmaak heeft het niet echt.
Het smaakt echt naar de wiet, Haze olie smaakt dus ook als Haze ......
Iedere olie heeft zijn unieke smaak zolang het afval van 1 soort is.
Stonie
Klik om te vergroten...

Je stelt hier dat hasholie naar de smaak van de bladgroen van de wietsoort smaakt; bladgroen is vervuiling van hasholie. Terpenen bepalen voornamelijk de geur en smaak, en ook die horen er niet in thuis. Op zich wel lekker, maar toch.

voorbeeld de ice-o-lator:
Ice-O-Lator: Een hele pure, olie-achtige, licht kleurige hasj. Deze hasj wordt gemaakt door bevroren wiet/knipafval enkele minuten in een emmer met koud water en ijs door elkaar te mixen. De harskristallen vallen vervolgens door een fijnmazige zeefzak waar alleen de puurste harskristallen in achterblijven, het bladgroen gaat er doorheen. Wordt ook wel bubbelhasj of ijshasj genoemd, maar meestal gewoon afgekort tot "Ice".
Klik om te vergroten...
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
sunshine zei:
Je stelt hier dat hasholie naar de smaak van de bladgroen van de wietsoort smaakt; bladgroen is vervuiling van hasholie. Terpenen bepalen voornamelijk de geur en smaak, en ook die horen er niet in thuis. Op zich wel lekker, maar toch.
Klik om te vergroten...

Nou de THC bepaalt de smaak niet het bladgroen, de chlorofiel doet helemaal niets. Op de bladeren zitten de THC bolletjes. De bolletjes bepalen de smaak. De bolletjes willen we scheiden van het groen.
Olie heeft daarom een unieke smaak, die de thc bolletjes afstaan.
Het bladafval bepaalt daarom dus de smaak op zijn hollands.

Stonie

ps: Hasjolie is inderdaad verboden staat op de lijst, en dus ook nergens zo maar te koop. ....
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik bedoelde dan ook geen hasjolie:

ik bedoel ook zaden en kratombladeren
Klik om te vergroten...

mss ook wel es handig om de andere dingn te lezen e
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#19
:wave:
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#20
pipoxyz zei:
Hasholie is een thc-alcohol tinctuur
Hasholie word normaal gesproken gemaakt door een lading wiet of knipsels in een gesloten pot pure alcohol te doen, een flinke periode te laten weken, vervolgens de boel te filteren en de alcohol te laten verdampen tot het punt van de gewenste dikte.

Alcohol koop je bij de apotheek. het kost 3.55 per 100 ml.
De apotheek zal je in eerste instantie gedenaturaliseerde alcohol willen verkopen, maar die is niet geschikt voor consumtie.
Dus geef aan dat het voor een etherische olie alcohol tinctuur is, voor oraal gebruik.

Alcohol is zeer brandbaar. Als je het verdampt, doe dit dan in een goed geventileerde ruimte.


Het nadeel van een alcohol tinctuur, oftewel de originele hash olie is, dat het niet alleen de thc eruit filtert, maar ook de stof (shit, ik vergeet steeds hoe die stof heet, maar het zit ook in gras, en is de reden dat gras naar gras ruikt, en tijdens het droogproces word deze stof omgezet in suikers)
Naja..iig is het gevolg dat een product van een slechte, of niet goed gedroogde wiet, ook slecht gaat zijn, althans, minder lekker.

------------------------------

Dan heb je idd de butaanextractie methode.
Het is een Heel erg linke methode, dus ondanks het feit dat ik ga proberen om volledig te zijn, lees zeker nog zon 10 extra forums voor je het doet, of doe het gewoon lekker niet.

Zoals de vorige persoon reeds beschreef, gaat dit met een buis of cylindervorm die aan 1 kant een klein gaatje heeft, en aan de andere kant een filter.

Het gaatje moet van zon formaat zijn, dat als je het gasstuk van de aanstekergasvulfles ertegenaan houdt, hij begint te spuiten.
Het filter is meestal een koffiefilter, en een grof filter om het koffiefilter op zn plaats te houden.

Het gebruik is als volgt:
men pakke een schaaltje, vult het stukje buis met wiet tot het Helemaal vol zit met goed vermalen droge wiet, maar stamp het niet aan. Plaats het filter in de buis, en hou de buis rechtop boven het schaaltje met het kleine gaatje naar boven.
Pak de aanstekergasvulfles en zet het op de kop op het gaatje en spuit net zolang tot er vocht onder uit de buis, in het schaaltje druppelt.
Het vocht is eerst bruin, en word dan steeds doorzichtiger, spuit nog even door, en leg dan de fles weg, het heeft soms nog zin om het laatste beetje gas uit de buis te blazen.

In het schaaltje zit nu vloeibaar butaangas + thc. Pak nu een diep bord, en vul het met handwarm water. Zet het schaaltje in dit water en het butaan begint te koken. Til het weer even uit het water zodat het niet overkookt. Als er nog een dun laagje butaan in het schaaltje is, moet je het niet verder 'uitkoken'.. dat zou niet goed zijn volgens velen.

Als al het butaangas op lijkt te zijn, wil je het thc uit het schaaltje krijgen, maar dat lijkt een onmogelijke taak. Hier gebruik ik 100% alcohol voor, dan gaat het echt heel gemakkelijk.
Als je dr meteen een redelijke zwik alcohol bij gooit,

Heb je hasholie:)
anders is het thc, of honingolie, althans, in het engels word dat zo genoemd (honneyoil)

Waarschuwing: Tijdens het gebruik van die buis, werk je dus met een low presure staafbom. Een bakje vloeibaar gas gaat ook in 1 keer de lucht in. Dit is Levensgevaarlijk!! Doe dit dus Alleen buiten, waar je zeker weet dat er geen onverwachte peukjes langs komen lopen ed. En wees er gedurende het Hele indamp proces bij. Laat het schaaltje Nooit alleen verdampen. Ook raad ik je af dit in korte broek en blote bast te gaan creeren, of instant flame synthetische kleding.

De materiaalkeuze is volgens sommigen ook van belang. Omdat het gas zo koud is, zou het met sommige plastic ed kunnen reageren, lees dat dus eerst ook even in.

Butaangas kan (en is waarschijnlijk meestal) verontreinigd. Neem bijvoorbeeld lachgas met 3 gradaties van puurheid. industry, food, medical waarbij industry echt vol met lood en weetikveel wat zou zitten.

Butaangas heeft deze verschillen niet, dus het zou mij niets verbasen als al die shit daar Ook in zit.
Een paardemiddel truucje is om het butaangas op een spiegel te spuiten en te kijken of er troep overblijft. Als dit zo is, is het vervuilt en niet te gebruiken.

-----------------------------------

Als je slechts nieuwschierig bent in hasholie, zoals ik in het begin, zou ik superklein beginnen. Mijn eerste extractie was van 2 gram superdroge verkruimelde wiet, in het dopje van een potje odol (zeg maar 2.5 cm hoog, 1 cm breed. Mijn filter was een kleine plastic munt, waar ik gaatjes in had geprikt en een stukje koffiefilter op had gelegd, en dit kon ik in de dop duwen,(voor 2 gram was de dop zelf veel te lang, het moet echt precies passen). Dan hou je ongeveer 2 druppels Pure thc over, beetje op een naald, buisje in je mond, verwarm een mes boven het gasfornuis, hou het warme mes vlak onder de naald met de druppel THC, en vaporize maar door het buisje:)) KABOEM!:) dat was dan 1 gram / suck:)

-----------------------------------

ter volledigheid als laatste nog even dan...je kunt ook een lading wiet in vodka mieteren..ik weet niet meer hoe het heet, maar het is wel populair..filter het er na een maandje weer uit en Proost!:)

(genoeg gelult)
*http://www.youtube.com/watch?v=hz7m3KTDWE4
Klik om te vergroten...

Ik ben ook al een tijdje nieuwsgierig naar hasholie en het leek me een goed idee om ook eens superklein te beginne en zo een beetje hasholie te make en teste, ik weet waar ik het gas kan halen en heb ook doorgelezen wat er allemaal kan gebeuren en wat je niet moet doen omdat het toch gevaarlijk spul is, maar dan vroeg ik me af, als je zo superklein begint, moet je dan ook een hele gasbus erdoorheen leegspuite, of maar een halve gasbus? of misschien nog minder?
En als je het butaangas hebt laten verdampe en er zit nog steeds butaangas in je hasholie, mag je dan ook gedenaturaliseerde alcohol erbij gooien of moet dat ook die voor oraal gebruik zijn? ik neem ook aan dat je die alcohol daarna ook weer moet late verdampe?


alvast bedankt, ik heb hier al veel info kunne vinde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."