Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjolie

Hasjolie

87 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat spul moet ik zekers is fixen :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de olie moet nog even uitdampen ....

met wat 'juiste' alcohol versnel je het een beetje en blijft de olie beter vloeibaar.

:hearteyes:

Nu even smeren....
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat spul moet ik zekers is fixen :mrgreen:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat spul moet ik zekers is fixen :mrgreen:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#5
heeft het dan ook die typishe hasj smaak
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het bladafval bepaalt ook de smaak, een hasjsmaak heeft het niet echt.

Het smaakt echt naar de wiet, Haze olie smaakt dus ook als Haze ......

Iedere olie heeft zijn unieke smaak zolang het afval van 1 soort is.

Stonie
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#7
dan mag ik bestellen en kunnen ze het product van nederland naar belgie opsturen zonder problemen?[][/quote]
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wave:
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#9
tuurlijk is da in nederland nie verbode,
alsof ze via internet verboden spullen verkopen,
alles wa da ze verkopn is legaal...
ma bij ons is da nie legaal, ma ik wete nie ofda die pakskes via douane gaan, wan der zijn toch wel belgen die iets bestellen via internet.
de luiere belgen dan.. eit der eigenlijk al iemand da gedaan, wel dom da der niemand et weet
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#10
^snap niet?

@ lysergine25, bladgroen hoort er niet meer in te zitten dus dat bepaalt de smaak niet. Terpenen bepalen de smaak, maar die zitten er als het goed is ook minder in. Niet zelfs, als je weet hoe te extraheren.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@ Sunshine ,

Wees is duidelijk ? Waar in zit dat bladgroen ?

Stonie
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
Het bladafval bepaalt ook de smaak, een hasjsmaak heeft het niet echt.
Het smaakt echt naar de wiet, Haze olie smaakt dus ook als Haze ......
Iedere olie heeft zijn unieke smaak zolang het afval van 1 soort is.
Stonie
Klik om te vergroten...

Je stelt hier dat hasholie naar de smaak van de bladgroen van de wietsoort smaakt; bladgroen is vervuiling van hasholie. Terpenen bepalen voornamelijk de geur en smaak, en ook die horen er niet in thuis. Op zich wel lekker, maar toch.

voorbeeld de ice-o-lator:
Ice-O-Lator: Een hele pure, olie-achtige, licht kleurige hasj. Deze hasj wordt gemaakt door bevroren wiet/knipafval enkele minuten in een emmer met koud water en ijs door elkaar te mixen. De harskristallen vallen vervolgens door een fijnmazige zeefzak waar alleen de puurste harskristallen in achterblijven, het bladgroen gaat er doorheen. Wordt ook wel bubbelhasj of ijshasj genoemd, maar meestal gewoon afgekort tot "Ice".
Klik om te vergroten...
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
:wave:
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Staat ook in andere thread wat meer over: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5943&
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iemand ervaringen mee?

Ik wil het zelf eens halen, schijnt echt relax te zijn. Maar het kost me nogal wat, dus vraag ik het aan jullie :wink: .
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
IK heb het één keer gedaan.. ik had er maar 5 keer van getrokken en het was veel heftiger dan weed of hasj :wink:

trouwens hoeveel betaal je er voor? met 1 gram olie kan je 25 joints maken :wink:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#17
Damn, als ik er aan kan komen koop ik het. Het schijnt echt DE shit te zijn.
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#18
wa kost het eigenlijk?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
mensen in m'n omgeving hebben het al gedaan maar ik ben nog altijd geluldig aan het wachten tot wanneer het is in m'n buurt komt :)
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is dit eigelijk legaal te verkrijgen in Nederland? Of behoort dit zogezegd al tot de ''zwaardere drugs"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."