Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ah jonge, gaat de wereld nu vergaan??? de mods verplaatse deze wel"
"Weet er iemand iets meer te vertelln over de drug 'tik'? is da nu crystal meth of ist nieuwe drugs? vind er nie zoveel over op internet."
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z4iiyRv_NrQ&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z4iiyRv_NrQ&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"ik bedoel ook zaden en kratombladeren"
"van alcohol zekr wel ma hangt het ook nie af van welke soort drank? Klik om te vergroten..."
"otto von schirach - laptops and martinis"
"hallo, als ik wiet vanuit nederland (uit een coffeeshop, dus meer dan 5 gram zal dit waarschijnlijk wel niet zijn) naar belgie via de trein wil meedoen, kan je dan een straf krijgen als je betrapt wordt. want wiet is legaal in nederland maar niet in belgië.. dit is me nog niet helemaal duidelijk bedankt voor de hulp grtz"
"hmm, misschien is de vraag iets te moeilijk wat dachten jullie van gewoon met ja en nee te antwoorden is het strafbaar om wiet van nederland naar belgië over te brengen ( voor eigen gebruik) gewoon JA of NEE antwoorden tjeezes, slow answers"
"hoe doen andere da dan als ze naar coffeeshops gaan? en als ge na coffeeshop gaat, dan moede alleen u identiteitskaart tone en voor de rest niets toch?"
"ma as ge lijk na gent gaat komde ook geen controles tegen. dus als ge na amsterdam gaat, eide meer kans op controles, kut, en als ze u betrappn, de hoogste straf da ze u kunne geve is toch ma een boete howja, ze gaan u wel geen gevangenisstraf gevn vo da mss is een dealer veiliger as ge em vertrouwt.."