Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjolie

Hasjolie

87 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nee beide zijn hasj olie .... gewonnen door verschillende extractie methodes.

Vraag:

Hoe vaak heb jij het gemaakt ?
Hoe vaak heb jij verschillende soorten olie gerookt ?
Die test methode .... meen je dat nou ?
Verklaar maar is in details wat er gebeurt en hoe deo lie van kleur zou moeten zijn.

Stonie
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aceton owned.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Door de bubbels die ik nog zie denk ik dat je het beter eerst nog even een keer geheel oplost in warme 96% alcohol ( bezinksel weggooien) want daar kan nog butaan in zitten. Dat komt dan mooi los en kan verdampen. Opnieuw de alcohol verdampen op de kachel en je hebt een mooier, veiliger product.
Lekker hoor!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5


Vers gemaakt afgelopen Vrijdag, de enige echte B.H.O.=Butane-extraction Honey Oil.

Made from Unilight Gas en een heleboel schoon geselecteerd knipafval en de gruistopjes.

Smeren maar beste blowers....

:hearteyes:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb vuur, jij de rest... :wink:
hmmm
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat spul moet ik zekers is fixen :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
de olie moet nog even uitdampen ....

met wat 'juiste' alcohol versnel je het een beetje en blijft de olie beter vloeibaar.

:hearteyes:

Nu even smeren....
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat spul moet ik zekers is fixen :mrgreen:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat spul moet ik zekers is fixen :mrgreen:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#11
heeft het dan ook die typishe hasj smaak
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het bladafval bepaalt ook de smaak, een hasjsmaak heeft het niet echt.

Het smaakt echt naar de wiet, Haze olie smaakt dus ook als Haze ......

Iedere olie heeft zijn unieke smaak zolang het afval van 1 soort is.

Stonie
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#13
dan mag ik bestellen en kunnen ze het product van nederland naar belgie opsturen zonder problemen?[][/quote]
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave:
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#15
tuurlijk is da in nederland nie verbode,
alsof ze via internet verboden spullen verkopen,
alles wa da ze verkopn is legaal...
ma bij ons is da nie legaal, ma ik wete nie ofda die pakskes via douane gaan, wan der zijn toch wel belgen die iets bestellen via internet.
de luiere belgen dan.. eit der eigenlijk al iemand da gedaan, wel dom da der niemand et weet
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#16
^snap niet?

@ lysergine25, bladgroen hoort er niet meer in te zitten dus dat bepaalt de smaak niet. Terpenen bepalen de smaak, maar die zitten er als het goed is ook minder in. Niet zelfs, als je weet hoe te extraheren.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@ Sunshine ,

Wees is duidelijk ? Waar in zit dat bladgroen ?

Stonie
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Het bladafval bepaalt ook de smaak, een hasjsmaak heeft het niet echt.
Het smaakt echt naar de wiet, Haze olie smaakt dus ook als Haze ......
Iedere olie heeft zijn unieke smaak zolang het afval van 1 soort is.
Stonie
Klik om te vergroten...

Je stelt hier dat hasholie naar de smaak van de bladgroen van de wietsoort smaakt; bladgroen is vervuiling van hasholie. Terpenen bepalen voornamelijk de geur en smaak, en ook die horen er niet in thuis. Op zich wel lekker, maar toch.

voorbeeld de ice-o-lator:
Ice-O-Lator: Een hele pure, olie-achtige, licht kleurige hasj. Deze hasj wordt gemaakt door bevroren wiet/knipafval enkele minuten in een emmer met koud water en ijs door elkaar te mixen. De harskristallen vallen vervolgens door een fijnmazige zeefzak waar alleen de puurste harskristallen in achterblijven, het bladgroen gaat er doorheen. Wordt ook wel bubbelhasj of ijshasj genoemd, maar meestal gewoon afgekort tot "Ice".
Klik om te vergroten...
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#19
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
sunshine zei:
Je stelt hier dat hasholie naar de smaak van de bladgroen van de wietsoort smaakt; bladgroen is vervuiling van hasholie. Terpenen bepalen voornamelijk de geur en smaak, en ook die horen er niet in thuis. Op zich wel lekker, maar toch.
Klik om te vergroten...

Nou de THC bepaalt de smaak niet het bladgroen, de chlorofiel doet helemaal niets. Op de bladeren zitten de THC bolletjes. De bolletjes bepalen de smaak. De bolletjes willen we scheiden van het groen.
Olie heeft daarom een unieke smaak, die de thc bolletjes afstaan.
Het bladafval bepaalt daarom dus de smaak op zijn hollands.

Stonie

ps: Hasjolie is inderdaad verboden staat op de lijst, en dus ook nergens zo maar te koop. ....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."