#1






lysergine25 zei:Het bladafval bepaalt ook de smaak, een hasjsmaak heeft het niet echt.
Het smaakt echt naar de wiet, Haze olie smaakt dus ook als Haze ......
Iedere olie heeft zijn unieke smaak zolang het afval van 1 soort is.
Stonie
Ice-O-Lator: Een hele pure, olie-achtige, licht kleurige hasj. Deze hasj wordt gemaakt door bevroren wiet/knipafval enkele minuten in een emmer met koud water en ijs door elkaar te mixen. De harskristallen vallen vervolgens door een fijnmazige zeefzak waar alleen de puurste harskristallen in achterblijven, het bladgroen gaat er doorheen. Wordt ook wel bubbelhasj of ijshasj genoemd, maar meestal gewoon afgekort tot "Ice".

sunshine zei:Je stelt hier dat hasholie naar de smaak van de bladgroen van de wietsoort smaakt; bladgroen is vervuiling van hasholie. Terpenen bepalen voornamelijk de geur en smaak, en ook die horen er niet in thuis. Op zich wel lekker, maar toch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."