Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnetterstoned

Knetterstoned

92 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm ik heb daar dus echt nooit last van om eerlijk te zijn.
Als ik ook maar ietwat para begin te worden, ben ik er ook alweer overheen. Wel af en toe wat onzeker, vooral als ik met mensen moet communiceren wat dan meestal niet meer zo heel erg lekker gaat. En ze verstaan me niet, pff, nja, heb er ergens ook wel schijt aan. Schaam me er niet voor als mensen aan me zien dat ik stoned ben.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jonge, wtf, laatst was ik echt behoorlijk paranoia en dat was best wel appart, een maat van mij heeft ons een keer de stuipen op het lijf gejaagd toen ik met 3 andere maten knetterstoned waren... dus afgelopen zaterdag ging hij ff chips halen, en we hadden net een uber joint gerookt van 2 gram, met z'n 2en opgerookt en die kwam kei maar dan ook keihard aan. Dus die gast chips halen en steeds ging er door me hoofd dat hij sneaky achter de bank zou gaan liggen, ik vond het gewoon eng om achter die bank te kijken. Paranoia heb ik tegenwoordig bijna nooit, maar deze keer hakte het er goed op in. Maar toen ik eenmaal achter die bank had gekeken was het ook wel weer goed en tripte ik weer verder :grin:
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
ligt het aan mij of aan jullie maar ik zou dat paranoia gevoel voor geen geld willen missen als ik stoned ben :stoned:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt aan jou ja ;p
Vind ik inderdaad minder aan (veel) wiet, heb het niet vaak maar vind het niet relaxed eigenlijk. Gebruik wiet sowiezo alleen om lekker te chillen.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#5
nooooiiitt ben ik paranoïna , altijd relaxt :smoke:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb ik ook niet. Maar ik heb wel als ik lekker geblowd heb dat ik dan graag energiedrank drink. Krijg je lekker wat energie van :)
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soms paranoia maar heel vaak gewoon lekker chil, en op dit moment ook...Truste :stoned:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben 1 keer bad van weed geworden maar dat kwam omdat ik me toen al bad voelde. Maar als ik stoned ben ben ik echt super chill :stoned:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik word eigenlijk nooit para. Alleen als ik thuis zit en mijn ouders/zusje/broer of ergens in de stad rondloop waar mensen zijn zit ik altijd te denken dat ze doorhebben dat ik stoned ben. Maar mijn familie ziet het nooit volgens mij.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
1x keer ging ik toch zo slecht en werd ik parranoia op wiet :P

We zaten in de Febo in schagen waar altijd de radio opstaat, opeens kwam na "bitter sweet symphony" van the verve een ziek hard terror nummer en ik schrok me rot en zag overal mensen die wat van me moesten, althans dat dacht ik :rolleyes:

dus toen ben ik naar buiten gevlucht naar een vredig grasveldje bij de kerk en hebben we d'r nog 1 opgestoken en alles was weer goed :stoned:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha dit heb ik ook vaak maar ik word niet bang ik heb het meestal als ik naar me mp3 luister dan lijkt het wel of ik leef op de muziek heel mooi :P maar moet afentoe wel me ogen open doen om te kijken wat er om me heen gebeurd weet niet waarom :hearteyes:
H
HathCoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb al vele rare dingen meegemaakt met wiet.. Maar als je dr genoeg over weet vallen die altijd wel te verklaren. Wiet versterkt je zintuigen gewoon, samen met een stonede geest die veel gevoeliger is kan dat vanalles veroorzaken.. Ook angsten,..

Van paranoia heb ik wel eens geregeld last. Denken op feesjes dat iedereen over jou bezig is enzo.. Maar valt al bij al wel mee en is meestal zeer tijdelijk, van een paar minuten tot een half uurtje maximum..

Heb ook wel 2 of 3 keer een blackout gehad. Dat was altijd op een feestje. Eerst begin ik me wat angstig te voelen, dan komt de misselijkheid en het slappe gevoel, en dan voel ik dat mn suikerspiegel het niet meer langer trekt.. Dan komen de zwarte vlekjes voor mn gezicht en moet ik gewoon ff zitten. Gelukkig is het dan na 10 minuutjes zitten in frisse lucht alweer over, alleen jammer dat ik daarna meestal bloednuchter ben :grin:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik word gewoon stoned van wiet... niks meer en niks minder :mrgreen: ... psychotische klachten/paranoia/ schizofrenie heb ik geen last van.

Ik ga ook niet hallucineren van wiet en hoor ook geen rare dingen in me hoofd...

Soms blow ik iets te veel en dan heb ik alleen nergens meer zin in enzo maar heb al jaren geen rare bijwerkingen meer gehad.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
had ik in het begin ook last van. nu jaren later helemaal niet meer
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vrije Geest zei:
"bitter sweet symphony" van the verve
Klik om te vergroten...

Prachtnummer, heb ik ook wel eens, dat als ik knettertje ben dat ik vage gedachtes krijg,ik dacht eenkeer dat me beste maat me in stukjes wou snijden... o.O[/quote]
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik had laatst toen ik flink weg was dat het geluid van onze afzuigkap om half drie 's nachts (kutgezoem dus) ineens veranderde in een compleet punkrocknummer inclusief text, drums, gitaar, basgitaar én keyboard... geniaal....
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
:mrgreen:



Ik hoorde pas een Life of Agony nummer in het café en ik hoorde een zangers zingen, ècht een vrouwenstem.
Grote verwarring, aangezien ik het nummer op CD heb, en gewoon wist dat dat dus ècht níet kon.
Wel leuk.
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het enige dat ik echt heb is als ik voor dat ik de trein opstap na mn werk in mn eentje een dikke joint snel naar binnen werk, dat ik denk dat iedereen me aan het aangapen is :rolleyes:
Of zieke gedachten dat mensen erop uit zijn om me te bestelen ofzo :)
Meestal duurt dat ook maar tt de stonedste 20 minuten voorbij zijn..;
-
-DANGEROUSLYLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik werd heel erg bang van een man op een scooter (een vriendin kende hem) we stonden met hem te praten en het leek alsof die steeds dichterbij kwam en die blik in zijn ogen en de manier waarop die praatte ik vond het echt eng en zei gewoon dat ik graag weg wou omdat ik het eng vond.. Gelukkig zijn we toen gegaan
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
En dan krijg je allemaal van die inzichten. En je wordt ineens bang van dingen die een halfuur geleden nog normaal leken.
Klik om te vergroten...

Ja heb ik ook wel eens gehad, maar ik relativeer dat meestal wel weg. Ik hou er niet van als er bijvoorbeeld opeens politie voorbij komt rijden :rolleyes: Of ik krijg van die inzichten die helemaal nergens op slaan :mrgreen: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."