#1
Hmm ik heb daar dus echt nooit last van om eerlijk te zijn.
Als ik ook maar ietwat para begin te worden, ben ik er ook alweer overheen. Wel af en toe wat onzeker, vooral als ik met mensen moet communiceren wat dan meestal niet meer zo heel erg lekker gaat. En ze verstaan me niet, pff, nja, heb er ergens ook wel schijt aan. Schaam me er niet voor als mensen aan me zien dat ik stoned ben.
Als ik ook maar ietwat para begin te worden, ben ik er ook alweer overheen. Wel af en toe wat onzeker, vooral als ik met mensen moet communiceren wat dan meestal niet meer zo heel erg lekker gaat. En ze verstaan me niet, pff, nja, heb er ergens ook wel schijt aan. Schaam me er niet voor als mensen aan me zien dat ik stoned ben.



... psychotische klachten/paranoia/ schizofrenie heb ik geen last van.