#1
Idd dat denk ik ook altijd, zelfs nog na 3 jaar intesnsief blowen, heb ik niet als ik bij bekende zit maar als ik stoned op de trein zit bv.Samz zei:Ik denk dan dat iedereen me aanstaart.
Idd dat denk ik ook altijd, zelfs nog na 3 jaar intesnsief blowen, heb ik niet als ik bij bekende zit maar als ik stoned op de trein zit bv.Samz zei:Ik denk dan dat iedereen me aanstaart.
azgaza zei:Ik heb echt nog nooit paranoia op wiet meegemaakt; niet eens een klein beetje, echt nog niet het allerkleinste beetje. Als ik bang ben en ik rook een joint gaat de angsts zelfs weg.
trippie443 zei:ik krijg ook meestal inzichten en vreemde gedachten. laatst had ik ook zoiets: ik had gesmoked en ik bedacht me inees hoe een machtig wezen de mens is en ik was helemaal over de evolutie aant nadenken echt heel vaag, als ik nuchter ben zou ik nooit aan zoiets denken haha:P

azgaza zei:Ik heb echt nog nooit paranoia op wiet meegemaakt; niet eens een klein beetje, echt nog niet het allerkleinste beetje. Als ik bang ben en ik rook een joint gaat de angsts zelfs weg.

jah en brandweerwagens of politie da met de lichten en sirene aan voorbij raast, om gek te wordeicftheycallme zei:de ijswagen die de ronde doet. word ik zot van![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."