Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnetterstoned

Knetterstoned

92 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Samz zei:
Ik denk dan dat iedereen me aanstaart.
Klik om te vergroten...
Idd dat denk ik ook altijd, zelfs nog na 3 jaar intesnsief blowen, heb ik niet als ik bij bekende zit maar als ik stoned op de trein zit bv.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet maakt idd erg paranoia, een vriend van me durfde niet meer alleen naar huis omdat hij crystalmeth filmpjes op youtube had gekeken en bang was dat hij ze tegen zou komen HAHA :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb echt nog nooit paranoia op wiet meegemaakt; niet eens een klein beetje, echt nog niet het allerkleinste beetje. Als ik bang ben en ik rook een joint gaat de angsts zelfs weg.
t
trippie443Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik krijg ook meestal inzichten en vreemde gedachten. laatst had ik ook zoiets: ik had gesmoked en ik bedacht me inees hoe een machtig wezen de mens is en ik was helemaal over de evolutie aant nadenken echt heel vaag, als ik nuchter ben zou ik nooit aan zoiets denken haha:P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Ik heb echt nog nooit paranoia op wiet meegemaakt; niet eens een klein beetje, echt nog niet het allerkleinste beetje. Als ik bang ben en ik rook een joint gaat de angsts zelfs weg.
Klik om te vergroten...

ik wordt altijd para van weed, maar dan ook echt altijd hoe goed ik me ook voel en met wie ik het ook doe of alleen altijd wordt ik parra
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
na 4jaar weed gebruik merk ik idd dat je er para van wordt.
vandaar dat ik er ff mee stop :cry: Snif Snif!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippie443 zei:
ik krijg ook meestal inzichten en vreemde gedachten. laatst had ik ook zoiets: ik had gesmoked en ik bedacht me inees hoe een machtig wezen de mens is en ik was helemaal over de evolutie aant nadenken echt heel vaag, als ik nuchter ben zou ik nooit aan zoiets denken haha:P
Klik om te vergroten...

Rook jij het ook puur? :mrgreen:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
Ik heb echt nog nooit paranoia op wiet meegemaakt; niet eens een klein beetje, echt nog niet het allerkleinste beetje. Als ik bang ben en ik rook een joint gaat de angsts zelfs weg.
Klik om te vergroten...

Same here.
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#10
het vreemde van wiet is dat als ik knetter ben ik me zelf niet hoor denken ..
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Knetterstoned , Stoned als een aap :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=DYhwk1UXwxw
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
veel van jullie die al langere tijd dagelijks smoken en zeggen geen last te hebben van enige paranoide gevoelens moeten eens een tijdje stoppen.. dan merk je echt wel dat je gedachtes zooooo ontzettend anders waren, ook als je nuchter was..

ik vond het ook altijd onzin dat 'para worden van wiet' gelul, maar nadat ik een tijdje gestopt was had ik echt iets wat was ik die periode wazig zeg
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#13
door wiet gaan je gedachtes zo snel als een stroomtrein. je verzuipt zowat in je eigen gedachtes. je geraakt in jezelf en word achterdochtig voor de buitenwereld. het is onmogelijk om niet paranoia te worden :mrgreen:
K
K-townLid
01-01-2024, 00:00
#14
icftheycallme zei:
de ijswagen die de ronde doet. word ik zot van :grin:
Klik om te vergroten...
jah en brandweerwagens of politie da met de lichten en sirene aan voorbij raast, om gek te worde
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja en hoe komt dat nou denk je? wiet verhoogt de creativiteit. dan ga je achter alles iets zoeken, als je maar probeert lukt het wel :)

zo kan je zelf liedjes maken uit het gezoem van je pc, is makkelijker dan downloaden :grin:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb ik ook, zet ik de muziek bvb af, en hoor ik het nog steeds
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu ben ik wel ketter stoned :stoned: :hearteyes:
m
multi-useLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik wordt helemaal niet para van wiet ik smoke altijd op school en dan kan ik me super concentreren werk gaat dan als een malle af en ik heb tijd over om te space aan het eind van de les ik wordt echt meegaand iedereen is mijn vriend alles is welkom tenzij je mijn sfeer verziekt dan ben ik niet meer te genieten :P :stoned:

-----------------------------------------------
stoned 4 life
-----------------------------------------------
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bullshit :grin:

Ik ben nuchter sneller paranoide dan stoned :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoorde de verwarming een beetje fluiten, toen klonk het op den duur alsof er iemand orgel aan het spelen was. :grin: Toen de pomp aansloeg ( ketjoek, ketjoek geluid) Was het net muziek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."