#1
ik weet het.. het is zwaar, je komt er wel doorheen, gewoon meer drugs gebruike..
xpressurself zei:ik weet het.. het is zwaar, je komt er wel doorheen, gewoon meer drugs gebruike..

flipkonijn zei:was alleen aant paffen op een kerkhof bij volle man vlak voor ik ging feesten.
goed wietje, maar werd er behoorlijk para van ik zag overal schaduwen
maat belde waar ik bleef maar durfde niet opnemen uit de schrik dat ze me zouden horen en vinden
15 min dicht op de grond gezeten en dan vlug weggelopen![]()

haha jaa, vind ik me volledig in...platypus zei:ik kan mezelf aardig gek maken als ik stoned ben...
dingen horen die er niet zijn, het eigenlijk wel weten maar jezelf toch gek maken.
denken dat mensen iets denken terwijl dat helemaal niet het geval is.
maar dat is alleen als ik alleen ben, en het gebeurt ook maar 1 op de 10 keer dat ik stoned ben
Milan076 zei:1 x zat ik ook knetterstoned in de woonkamer en hoorde ik steeds een brandweer sirene.
Skippy zei:Een half uur naar een dood scherm staren ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."