Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnetterstoned

Knetterstoned

92 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik weet het.. het is zwaar, je komt er wel doorheen, gewoon meer drugs gebruike..
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#2
xpressurself zei:
ik weet het.. het is zwaar, je komt er wel doorheen, gewoon meer drugs gebruike..
Klik om te vergroten...

toch nog een lichtpuntje in de duisternis. :hearteyes:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
was alleen aant paffen op een kerkhof bij volle man vlak voor ik ging feesten.
goed wietje, maar werd er behoorlijk para van ik zag overal schaduwen
maat belde waar ik bleef maar durfde niet opnemen uit de schrik dat ze me zouden horen en vinden
15 min dicht op de grond gezeten en dan vlug weggelopen :rolleyes:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
flipkonijn zei:
was alleen aant paffen op een kerkhof bij volle man vlak voor ik ging feesten.
goed wietje, maar werd er behoorlijk para van ik zag overal schaduwen
maat belde waar ik bleef maar durfde niet opnemen uit de schrik dat ze me zouden horen en vinden
15 min dicht op de grond gezeten en dan vlug weggelopen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

zozo, dat was 'n stevig wietje dan, later nog zelfde ervaringen gehad?
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik had laatst flink geblowd :stoned:

Ik was midden in A'dam in m'n maat z'n appartement. Toen ik zeg maar naar buiten ging alleen ( nog steeds redelijk stoned) moest ik tussen het verkeer, stoplichten enzo...maar ook drukke straten oversteken waar geen stoplichten waren.

Ik werd TOTAAL gek ahahaha....ik wist het niet meer hoe de verkeersregels waren... dat was écht fucking eng :openmouth:
Maar ik heb het overleefd..... MAar als je gewoon écht stoned bent dan begrijp je hele normale dingen opeens niet meer.

Maarja paddo's spannen op dat punt natuurlijk de kroon :hearteyes: :wave:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik ben er wel eens paranoide van geworden, maar dat is niet zo veel. Ik heb veel vaker dat ik me ineens kapot schrik als ik stoned ben en ik mijn aandacht er niet bij heb :P Dan gebeurd er iets onverwachts en dan schrik ik wakker uit mijn dagdroom :( Om er daarna meteen geen aandacht meer aan te schenken overigens
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
K hoor altijd zon pedo die zegt dat ie me komt hale
J
JannLid
01-01-2024, 00:00
#8
platypus zei:
ik kan mezelf aardig gek maken als ik stoned ben...
dingen horen die er niet zijn, het eigenlijk wel weten maar jezelf toch gek maken.
denken dat mensen iets denken terwijl dat helemaal niet het geval is.

maar dat is alleen als ik alleen ben, en het gebeurt ook maar 1 op de 10 keer dat ik stoned ben
Klik om te vergroten...
haha jaa, vind ik me volledig in...
was me eerste keer trouwens ^^

had ook lachkick toen.. bijna geen adem meer door lache ^^
M
Milan076Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb altijd als ik thuis blow en er zijn vrienden in me kamer dat ik denk dat ze iets stelen of het over mij hebben. Echt raar..

1 x zat ik ook knetterstoned in de woonkamer en hoorde ik steeds een brandweer sirene.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Milan076 zei:
1 x zat ik ook knetterstoned in de woonkamer en hoorde ik steeds een brandweer sirene.
Klik om te vergroten...

Haha dat heb ik ook al eens gehad. Irritant was dat.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een half uur naar een dood scherm staren ?
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#12
Skippy zei:
Een half uur naar een dood scherm staren ?
Klik om te vergroten...

Nee net zo als in de film grandma's boy, half uur lang op XBOX controler raggen en dan er achter komen dat de tv uit staat :+
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
10 keer hetzelfde nummer luisteren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."