Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnetterstoned

Knetterstoned

92 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
ligt het aan mij of aan jullie maar ik zou dat paranoia gevoel voor geen geld willen missen als ik stoned ben :stoned:
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#2
de ijswagen die de ronde doet. word ik zot van :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha krijg zeker inzichten! En ook van die aparte gedachtes inderdaad. Het ene moment kan ik chill met een dame aan het praten zijn, en het volgende moment kan ik zo in mezelf gekeerd zijn dat ik m maar zit spacen en oplet wat er om me heen gebeurd...

Tis wel duidelijk dat je naar een ander bewustzijnslevel gaat :)
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat heb ik ook wel eens
dat je ook overal wat achter gaat zoeken enzo, en ook wat je zegt bang word van dingen die eerst zo normaal leken. :stoned:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een beetje paranoia eigenlijk.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
wiet maakt zeker paranoia!

niet in erge maten maar het doet het wel!!
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#7
juist
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#8
eergisteravond had ik ff 3 joints gerookt met een vriend. Zat ong. even veel wiet in als tabak. Na 2 uurtjes spacen had ik het wel weer gezien, en wilde ik ervan af. Daar werd ik ook bhoorlijk gestoord van, en ging ik in mijn hoofd helemaal tegen mijzelf schreeuwen enzo. maarja..., na een tijdje legde ik me er maar bij neer dat ik stoned was haha. was echt bruut trouwens die avond. Ik had 2 grote patat speciaal opgegeten daarna:grin:

luts
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#9
zooo
:smoke:
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik kan mezelf aardig gek maken als ik stoned ben...
dingen horen die er niet zijn, het eigenlijk wel weten maar jezelf toch gek maken.
denken dat mensen iets denken terwijl dat helemaal niet het geval is.

maar dat is alleen als ik alleen ben, en het gebeurt ook maar 1 op de 10 keer dat ik stoned ben
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#11
crazyfool_girl zei:
zooo
:smoke:
Klik om te vergroten...

zozo... niet teveel woorden typen in 1 post hoor
krijg je typevingers van

....
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik word altijd mega slaperig van teveel wiet dus daar vind ik niks aan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
mja rare connecties komen er in je hoofd en soms ene beetje para idd maar wel grappig meestal
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm ik heb daar dus echt nooit last van om eerlijk te zijn.
Als ik ook maar ietwat para begin te worden, ben ik er ook alweer overheen. Wel af en toe wat onzeker, vooral als ik met mensen moet communiceren wat dan meestal niet meer zo heel erg lekker gaat. En ze verstaan me niet, pff, nja, heb er ergens ook wel schijt aan. Schaam me er niet voor als mensen aan me zien dat ik stoned ben.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jonge, wtf, laatst was ik echt behoorlijk paranoia en dat was best wel appart, een maat van mij heeft ons een keer de stuipen op het lijf gejaagd toen ik met 3 andere maten knetterstoned waren... dus afgelopen zaterdag ging hij ff chips halen, en we hadden net een uber joint gerookt van 2 gram, met z'n 2en opgerookt en die kwam kei maar dan ook keihard aan. Dus die gast chips halen en steeds ging er door me hoofd dat hij sneaky achter de bank zou gaan liggen, ik vond het gewoon eng om achter die bank te kijken. Paranoia heb ik tegenwoordig bijna nooit, maar deze keer hakte het er goed op in. Maar toen ik eenmaal achter die bank had gekeken was het ook wel weer goed en tripte ik weer verder :grin:
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
ligt het aan mij of aan jullie maar ik zou dat paranoia gevoel voor geen geld willen missen als ik stoned ben :stoned:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ligt aan jou ja ;p
Vind ik inderdaad minder aan (veel) wiet, heb het niet vaak maar vind het niet relaxed eigenlijk. Gebruik wiet sowiezo alleen om lekker te chillen.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#18
nooooiiitt ben ik paranoïna , altijd relaxt :smoke:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb ik ook niet. Maar ik heb wel als ik lekker geblowd heb dat ik dan graag energiedrank drink. Krijg je lekker wat energie van :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik herken dat ook heel erg. Ik heb dat ook gehad toen ik nuchter was na een tijd lang intensief veel geblowt te hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."