#1
Dit is onder andere waar drugs verbieden toe leidt. Het spul wordt niet gecontroleerd dus Jan en alleman kan er van alles doorheen flikkeren.


De slachtoffers krijgen nu medicijnen om het lood uit hun lichaam te verwijderen. Een proces dat jaren kan vergen.
Benjammin' zei:Allen hadden piercings


Wie die duitsers? nogal ja :Pjeroenz zei:te ziek die mensen![]()
exsmoker zei:in en in triest...... lood door de hasj![]()
Sithis zei:Wie die duitsers? nogal ja :Pjeroenz zei:te ziek die mensen![]()
exsmoker zei:in en in triest...... lood door de hasj![]()
Of niet man, ik zou echt bijna medelijden krijgen met die hasj....... ow sorry bedoel duitsers natuurlijk.![]()
in en in triest joden in concentratie kampen....
Ieder zo zijn mening.shokora zei:Sithis zei:Wie die duitsers? nogal ja :Pjeroenz zei:te ziek die mensen![]()
exsmoker zei:in en in triest...... lood door de hasj![]()
Of niet man, ik zou echt bijna medelijden krijgen met die hasj....... ow sorry bedoel duitsers natuurlijk.![]()
in en in triest joden in concentratie kampen....
Komop zeg, het is fucking meer dan 60 jaar geleden. Geen enkele reden om het duitse volk daarvoor te benadelen...
shokora zei:Sithis zei:Wie die duitsers? nogal ja :Pjeroenz zei:te ziek die mensen![]()
exsmoker zei:in en in triest...... lood door de hasj![]()
Of niet man, ik zou echt bijna medelijden krijgen met die hasj....... ow sorry bedoel duitsers natuurlijk.![]()
in en in triest joden in concentratie kampen....
Komop zeg, het is fucking meer dan 60 jaar geleden. Geen enkele reden om het duitse volk daarvoor te benadelen...
19 september 2007
Belgische thuiskweker vindt nederwiet te chemisch
bron: De Telegraaf
BRUSSEL - In België gaan steeds meer cannabisgebruikers zelf wiet telen omdat ze ontevreden zijn over de kwaliteit in de Nederlandse coffeeshops. Ze vinden de nederwiet te chemisch, blijkt uit onderzoek.
In België zijn tussen de 10.000 en 15.000 hobbytelers van cannabis actief, zegt professor Tom Decorte uit Gent woensdag in Het Laatste Nieuws. Volgens deze wetenschapper zijn er in België zo'n 200.000 regelmatige gebruikers van wiet.
Decorte pleit ervoor de cannabismarkt in Vlaanderen te regulariseren. Volgens hem zou dat ervoor zorgen dat criminelen minder kans krijgen. In België is de verkoop van softdrugs verboden, maar de politie treedt doorgaans niet op tegen gebruikers.

Valentijntje zei:maar ze kunnen dan beter hun eigen geteelde wiet vergelijken met die van ons..
maar zij hebben niet eens shops als ze die hadden was ik ervan verzekerd dat ze daar minder goede wiet hebben..
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."