Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLood in duitse hasj

Lood in duitse hasj

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SithisLid
01-01-2024, 00:00
#1
shokora zei:
Sithis zei:
jeroenz zei:
te ziek die mensen :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wie die duitsers? nogal ja :P

exsmoker zei:
in en in triest...... lood door de hasj :confused:
Klik om te vergroten...

Of niet man, ik zou echt bijna medelijden krijgen met die hasj....... ow sorry bedoel duitsers natuurlijk. :mrgreen:


in en in triest joden in concentratie kampen....
Klik om te vergroten...

Komop zeg, het is fucking meer dan 60 jaar geleden. Geen enkele reden om het duitse volk daarvoor te benadelen...
Klik om te vergroten...
Ieder zo zijn mening. :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
shokora zei:
Sithis zei:
jeroenz zei:
te ziek die mensen :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wie die duitsers? nogal ja :P

exsmoker zei:
in en in triest...... lood door de hasj :confused:
Klik om te vergroten...

Of niet man, ik zou echt bijna medelijden krijgen met die hasj....... ow sorry bedoel duitsers natuurlijk. :mrgreen:


in en in triest joden in concentratie kampen....
Klik om te vergroten...

Komop zeg, het is fucking meer dan 60 jaar geleden. Geen enkele reden om het duitse volk daarvoor te benadelen...
Klik om te vergroten...
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
zo zie je maar..

niets gaat boven nederlandse shops :hearteyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
..dat zeg je nu wel, ...maar...

19 september 2007
Belgische thuiskweker vindt nederwiet te chemisch
bron: De Telegraaf


BRUSSEL - In België gaan steeds meer cannabisgebruikers zelf wiet telen omdat ze ontevreden zijn over de kwaliteit in de Nederlandse coffeeshops. Ze vinden de nederwiet te chemisch, blijkt uit onderzoek.

In België zijn tussen de 10.000 en 15.000 hobbytelers van cannabis actief, zegt professor Tom Decorte uit Gent woensdag in Het Laatste Nieuws. Volgens deze wetenschapper zijn er in België zo'n 200.000 regelmatige gebruikers van wiet.

Decorte pleit ervoor de cannabismarkt in Vlaanderen te regulariseren. Volgens hem zou dat ervoor zorgen dat criminelen minder kans krijgen. In België is de verkoop van softdrugs verboden, maar de politie treedt doorgaans niet op tegen gebruikers.
Klik om te vergroten...
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
klopt ook wel, als je zelf wiet teelt is het ook minder chemisch..

maar ze kunnen dan beter hun eigen geteelde wiet vergelijken met die van ons..

maar zij hebben niet eens shops als ze die hadden was ik ervan verzekerd dat ze daar minder goede wiet hebben..

:wave:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Valentijntje zei:
maar ze kunnen dan beter hun eigen geteelde wiet vergelijken met die van ons..

maar zij hebben niet eens shops als ze die hadden was ik ervan verzekerd dat ze daar minder goede wiet hebben..

:wave:
Klik om te vergroten...


heh, in België word je langs alle kanten genaaid. Moesten er shops zijn, zou je daar nog een goede kans maken op een vette portie loodhash.
B
Benjammin'Lid
01-01-2024, 00:00
#7
http://frontpage.fok.nl/nieuws/90754/-D ... ftigd.html

Duitse blowers met lood vergiftigd
Opmerkelijk - door Rob (R@b) op 15-04-2008 @ 12:47

Nadat er in het Duitse Leipzig in een paar weken tijd maar liefst 29 mensen zich met rare verschijnselen bij artsen hadden gemeld, is men er achter gekomen dat hun hash lood bevatte. Ze kampten met maagkrampen, misselijkheid, bloedarmoede en soms zelfs een blauwachtige schijn op hun tandvlees. Dat laatste is een typisch verschijnsel van loodvergiftiging.

Nu komt loodvergiftiging bijna nooit voor, dus het was een volslagen raadsel hoe de patiënten het hadden opgelopen. Uiteindelijk werd een patroon ontdekt: Alle slachtoffers waren tussen de 16 en 33 jaar, studenten of werkzoekend. Allen hadden piercings en uiteindelijk bekenden ze allemaal marihuana te gebruiken.

Drie van hen hadden nog wat liggen en gaven dat af voor controle. De hash bleek vol lood te zitten. Eén zakje bevat zelfs loodpartikels die groot genoeg waren om met het blote oog te zien. De temperatuur in een joint kan oplopen tot 2.200 graden, voldoende om lood te doen smelten. Het lood kan zo doordringen tot in de longen. Nadere controle van 145 andere blowers bracht nog eens 95 gevallen van loodvergiftiging aan het licht.

Het lood werd aan de marihuana toegevoegd om het zwaarder te maken. Zeker 10% van het gewicht van een zakje softdrugs kwam door loden korreltjes.

De slachtoffers krijgen nu medicijnen om het lood uit hun lichaam te verwijderen. Een proces dat jaren kan vergen.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#8
pfff... wat een sneue actie....
wiet volproppen met lood -.-
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bah wat naar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."