Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen en roken.

Blowen en roken.

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik blow ook alleen. Pas laat (midden 20) begonnen met blowen en nooit gerookt. Ik rook dus bijna ook alleen puur. Een joint met tabak kan ik pas inhaleren als ik al goed stoned ben dan doe ik dat eigenlijk alleen om gezellig mee te doen met de joint doorpassen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rookte eerst gewoon sigaretten en ben daarna pas gaan blowen. Maar blow eigenlijk maar heel af en toe :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
half om half, meestal een aantal sigaretten met een klein beejtje hasj erin, verspreid over de dag.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik blow in principe alleen, heel soms een cigaret maar dat is geen gewoonte.

Ik rook wel met tabak overigens...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind gewone sigaretten rook ook veel meer stinken dan een joint, dat ruikt teminste echt lekker :stoned:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Safire zei:
Ik rookte eerst gewoon sigaretten en ben daarna pas gaan blowen. Maar blow eigenlijk maar heel af en toe :)
Klik om te vergroten...

zo zit het ook bij mij, maar ik heb me fanatieke blow periode gelukkig achter de rug... oftewel verslaving...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik blow alleen. Heel soms een sigaretje maar vaak vind ik het ook enorm smerig :flushed:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#8
eerst wiet, dan tabak erbij, nu gestopt met roken maar blowen dat zal nooit overgaan.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#9
blow normaal alleen, ga niet zeggen dat ik nooit eens rook, maar dat gebeurd niet vaak, praktisch nooit.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Begon met roken, raakte verslaafd aan nicotine. Ging toen soms blowen en na een tijdje dagelijks gaan blowen. Maar ik geloof wel dat roken de stap verkleint om te gaan blowen, en averechts ook...maar dat ik uit mijn ervaringen en geen waardig onderzoek.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roken bijna altyd en als er weed is paffe we gwn erbij.. :mrgreen:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik blow alleen

ben begonnen met blowen, toen ging ik ook roken op momenten dat ik niet kon blowen, daar ben ik gelukkig mee gestopt :grin:
t
trippie443Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik blow alleen en heb nooit de behoefte naar een sigaret
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#14
trippie443 zei:
ik blow alleen en heb nooit de behoefte naar een sigaret
Klik om te vergroten...

.

Toch heb ik door altijd met tabak te rollen een nicotineverslaving opgebouwd, waardoor ik vaker dan nodig een joint rol.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik rook nu 2 dagen niet, de dagen ervoor ook maar enkele shagjes per dag...

Drang naar een shagje/sigaret is er niet, maar een joint.. pfffbwoah :stoned:

Vrijdag.. vrijdag... vrijdag... :hearteyes:
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik begon geloof ik ongeveer gelijk met blowen en roken.
Roken toch wat eerder. :tearsofjoy:
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik blow niet, ik verdamp. :wink:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik begon met tegelijk met roken en blowen. toen ik 16 werd
b
blaiseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blowde soms vanaf 15 jaar wel is een ricky, Sinds 2 jaar terug blow ik regelmatig en sinds vorig jaar begonnen met sigaretten. :smoke:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Begon met roken, en tegelijk met blowen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."