#1
Ik blow ook alleen. Pas laat (midden 20) begonnen met blowen en nooit gerookt. Ik rook dus bijna ook alleen puur. Een joint met tabak kan ik pas inhaleren als ik al goed stoned ben dan doe ik dat eigenlijk alleen om gezellig mee te doen met de joint doorpassen.


