#1
Even veel denk ik. Ik ben iig geen el cheapo smoker die een ander zijn joint helemaal wegsmoked :P

Same, alleen rook ik bijna nooit alleenpipoxyz zei:..misschien komt het voor mij dan voornamelijk door het feit dat als ik alleen rook, ik zo 4 uur of langer over 1 jointje kan doen, terwijl datzelfde ding in gezelschap de 5 minutengrens niet zou hebben gehaald.
daarnaast heb ik gedurende die 4 uur wel regelmatig zin een in trekje, wat in gezelschap dus iedere keer een nieuw jointje betekent.

hannus zei:of je draait gewoon steeds 1 joint en die paas je door en steek de andere aan als je de andere uit druk.
ben zelf echt gek op blowen, beetje te gek helaas![]()

inferno33 zei:Minder, of althans ik word minder stoned...


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."