Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alles van de Happy Mondays"
"wees nog maar even blij met dat soort ervaringen bij blowen na een tijdje verdwijnt dat toch wel... het blijft echter altijd lekker, alleen is het niet meer zo heftig om mee om te gaan"
"een vriend van me die nog behoorlijk jong was en er ook niet zo goed tegen kon zag zwarte duivels en naakte oma's rondlopen, net zoals groene broccoli mannetjes die uit de lucht vielen"
"tip: koop een hasjpijpje en rook daar voortaan je hasj uit heerlijk"
"probeer equador dat is mijn favoriet, golden teachers heeft ook mooie visuals maar ik vondt het geestelijk behoorlijk verwarend, en hawianen hebben weer een zeer aparte vorm van visuals voor mij dan, die iets meer ''recht'' zijn dan bij andere paddo's als je snapt wat ik er mee bedoel."
"nou Ray Manzerek is toch ook wel ongeloofelijk ondergewaardeerd als muzikant, wat een genie die man"
"ik rook zelf wel wat meer, maar dat ligt vooral aan hoeveel hasj/wiet er nog over is bijvoorbeeld. in een groep wil je d'r meestal wel voor zorgen dat je stoned wordt, dus rook je wel wat langer aan de joint dan normaal"
"psst met vernietigd bedoelen ze opgerookt door de belgische politie"
"Just Got to Be - The Black Keys"