Als het al mogelijk is, dan ben je d'r gewoon gevoelig voor denk ik. Net zoals sommige mensen na één trekje van een joint het al helemaal slecht worden.
Hier zit ik geloof ik dicht tegenaanjcutter zei:(Lang) durig blowen; kan zelfs wel voor een klaplong zorgen..
jcutter zei:Op korte termijn; zijn er wel degelijk verschillen merkbaar; korte termijn geheugen, woordenschat die minder word, je word apatisch en wie weet komen er ook melancholische gevoelens naar boven.
Bij onthouding; worden de merkbare verschillen; weer recht getrokken zoals dat eerst ook het geval was.
Dit is echt waar. begon zelf op mn 14e tot mn 16e dagelijks geblowed. in het begin dacht ik dat er helemaal niks aan de hand was etc.. maar pas als je stopt merk je wat wiet KAN doen. Ik ben een heel stuk socialer, betere band met mn ouders omdat ik die nu niet hoef te onlopen als k weer is stoned was. Sport weer, heb werk, dagelijkse ritme is weer helemaal terug etc. afentoe blow ik nog wel is , dan is het nog wel leuk.. maar een vrije aardige tijd dagelijks blowen heeft wel zeker een nadelig effect op je dagelijks leven. Wie dit hard ontkent is waarschijnlijk nog nooit gestopt en zal dit ook neit snel doen..DreamerOfDreams zei:ik geef cutter ook gelijk, de eerste jaren zal je dat wel ontkennen maar daarna...
Bartyo zei:Hier zit ik geloof ik dicht tegenaanjcutter zei:(Lang) durig blowen; kan zelfs wel voor een klaplong zorgen..![]()

Bewijs... nee.Ewie zei:Bartyo zei:Hier zit ik geloof ik dicht tegenaanjcutter zei:(Lang) durig blowen; kan zelfs wel voor een klaplong zorgen..![]()
Daar heb ik nou echt nog nóóit van gehoord, lijkt mij ook dikke onzin tenzij iemand een bewijs ervan heeft... Maar dat je woordenschat minder word is absoluut waar!
"Ik moest uh, die uhmmmmm...... vis...? nee, ik moest de kip nog uit de diepvries halen!"
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."