#1
De laatste keer dat ik hasjmelk had gemaakt had ik 1 gram zachte pollem in ongeveer 0.8l melk opeglost. En samen met een vriendin opgedronken. Was aardig van de kaart tot ik niet lang erna in een erg diepe slaap viel..
De melk maken is gewoon de hasj bij de melk doen en langzaam verhitten tot het is opeglost.
En verder kan je even kijken of je er chocomelk van maakt of anijsblokjes erin gooit etc. Want echt lekker is het niet
.
De melk maken is gewoon de hasj bij de melk doen en langzaam verhitten tot het is opeglost.
En verder kan je even kijken of je er chocomelk van maakt of anijsblokjes erin gooit etc. Want echt lekker is het niet
.