Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjmelk maken

Hasjmelk maken

53 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
De laatste keer dat ik hasjmelk had gemaakt had ik 1 gram zachte pollem in ongeveer 0.8l melk opeglost. En samen met een vriendin opgedronken. Was aardig van de kaart tot ik niet lang erna in een erg diepe slaap viel..

De melk maken is gewoon de hasj bij de melk doen en langzaam verhitten tot het is opeglost.
En verder kan je even kijken of je er chocomelk van maakt of anijsblokjes erin gooit etc. Want echt lekker is het niet :rolleyes: .
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als de hasj volledig opgelost is? Mag ik hem toch al opdrinken hé :) Warm of koud maakt niet uit.
Best geen Nesquick zeker voor de smaak? Maar cacao poeder... :tongueout:
Btw, is het niet mogelijk om melk bij de soep te goeien (bv, tomatengroenten soep) ?

Ik zeg maar iets :) Zoals je room melk in je soep kunt krijgen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Osi` zei:
Als de hasj volledig opgelost is? Mag ik hem toch al opdrinken hé :) Warm of koud maakt niet uit.
Best geen Nesquick zeker voor de smaak? Maar cacao poeder... :tongueout:
Btw, is het niet mogelijk om melk bij de soep te goeien (bv, tomatengroenten soep) ?

Ik zeg maar iets :) Zoals je room melk in je soep kunt krijgen.
Klik om te vergroten...


Ik zelf heb het gedronken toen het warm was. Ben er niet zeker van maar mischien komen er brokjes in terug als het is afgekoelt.

Als je er chocomelk van maakt zou ik ook gaan voor de cacau poeder met beetje suiker naar smaak.(indien nodig)
Je kan het door de soep gooien als je wilt maar persoonlijk drink ik liever de melk weg in 5 sec en neem dan bijv. soep tegen de smaak :)
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat voor hasj kan ik er 't beste in doen? Miss wonen hier mensen uit den helder en weten welke hasjies tsjakka heeft, want dat weet ik namelijk nie :P

Oh en maakt 't nog uit of 't hele vette/plakkerige of juist droge hasj is?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
heerlijk chocolade-hasj melk , klontje roomboter in de melk gooien zodat de hasj zich goed bindt hasj erbij ff roeren tot de melk mooi bruin is en cacao erbij.

ben gestopt met roken en vind dit tot nu toe het beste alternatief, andere suggesties hoor ik graag :)
ik doe er ongeveer 0.5-0.8 gram in en daar ben ik nu al zeker 3 uur high van :stoned:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZeO-5yqbo9Q&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZeO-5yqbo9Q&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

Formshift zei:
Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.

Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...

Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?
Klik om te vergroten...
Heb ik ook gehoord en dan ook nog echte boter die niet plantaardig is.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik gebruik roomboter om te binden, becel zou niet werken..

gister na die overkill aan hasj in mn halve choco-beker ben ik na ongeveer 50min mn best doen wakker te blijven toch in slaap gevallen. was wel heerlijk space zolang het duurde :stoned:
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan iemand me wat meer informatie geven over hoe hasjmelk te maken..

Ben van plan dit een van de dagen te doen, maar ik weet niet juist hoe het moet en hoeveel erin moet enz...

Cheers :stoned:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
staat vast nog wel ergens in het diepe DF,
eventjes zoeken :wink:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#11
neem idd niet teveel de eerste keer
je weet nooit hoe het uitvalt.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is heel simpel.

Men neme ten eerste een vol glas volle melk. Dit warm je op in een pannetje tot het kookt, zet het gas dan laag. De hasj moet je verkruimelen en in de warme melk doen. Beetje roeren, zo'n 5 minuten zal wel voldoende zijn. En dan giet je het weer in je glas, en moet je het opdrinken, joechei :grin:

Het smaakt niet lekker jammer genoeg. Ik heb het ook eens met chocolademelk gemaakt, dat smaakte euh.. minder vies. Ik heb tot nu toe niet meer dan 0.25g gebruikt. Dat leverde al een heftige reactie op dusss weet wat je doet. Succes ermee!

Oja je kunt ook nog een klontje boter in de melk doen, maar met volle melk zal het wel niet echt nodig zijn.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb nu alleen maar wiet
kun je i.p.v. hasj ook wiet in de melk doen, werkt dit even goed?
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zoals al gezegd, neem niet teveel! Hij lijkt zo save, kwart grammetje hasj, maar pas op, daar kun je flink hard op trippen de eerste keer. Als de trip tegenvalt kun je de volgende keer altijd iets meer nemen, maar doe dat de eerste keer zeker niet.

EN het smaakt idd niet lekker. Gewoon kwart grammetje in één kop melk en dan snel opdrinken. Het zal een half uur duren voor je iets voelt, en na een uur begin je flink te spacen. Dat houdt dan een paar uur vol. Zorg voor een chille vertrouwde omgeving, eventueel een vriend (of vrienden) erbij die meedoet, en zorg voor goede muziek en sfeer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."