Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjmelk maken

Hasjmelk maken

53 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nope das niet waar :)

Zolang de melk maar vet genoeg is, is het niet nodig. In volle melk hoef je dus geen boter te gooien.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
lijkt me niet echt chill, hasj smaakt toch nie?
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haze zei:
lijkt me niet echt chill, hasj smaakt toch nie?
Klik om te vergroten...

Prima, dan doe jij het toch niet.
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ja, laat maar hoor, heb net hasjchocolade gemaatk en opgegeten, ben benieuwt of ik het goed ga voelen :sunglasses:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waterpijp zei:
Hoe zou je het anders willen doen dan? Zouden die paddo's stukken nog kleiner kunnen?
Klik om te vergroten...

ik heb t vorige keer zo gedaan:

de paddos heetten : amazonian xtc

we hadden 3porties voor 3mensen :)

dus we hebben ze allemaal klein gesneden, en in 1,3 liter water gedaan...
daarna 20min zachtjes laten pruttelen, toen de paddo's eruit gehaald, vanille thee erbij gedaan voor de smaak en wat honing... was best lekker :grin:

de paddos hebben we gewoon weg gegooid, je kan ze nog opeten, maar dat is nie echt nodig
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#6
kheb gister gedaaan
het smaakt inderdaad niet lekker.. een beetje naar melk met gras kan je het eigk bijna mee vergelijke :tongueout:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb nog nooit gras in me melk gedaan en dan opgedronken.. dus kan deze vergelijking niet maken :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waterpijp zei:
ik heb nog nooit gras in me melk gedaan en dan opgedronken.. dus kan deze vergelijking niet maken :wink:
Klik om te vergroten...

Geeft zeer goede resultaten hoor, ging best trippen toen ik dat voor het eerst probeerde :wink:

[14 jarige belg modus] Hahahaha, ik ben stoerder dan waterpijp, ik heb meer geprobeerd!! [/14 jarige belg modus]
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vanavond dus voor het eerst hasjmelk gemaakt. 0.8 gram met ze 4en.

TIEFUS!!!!!!!!!!!!!!WHAT IS DAT ONGELOFELIJK RANZIG!

Niet te kort, ik(en de anderen nog meer) hebben echt ons best moeten doen om het weg te krijgen. Smaakt naar verrotte vloeibare bloemkool :flushed: .

Maarja, dit was duidelijk te weinig. Ik ben nog best stoned geworden, maar meer ook niet. 2 van die andere gaste voelde heel kort een beetje en die laatste zei dat hij niks voelde, ik reageer er dus duidelijk wel sterker op.

Ga het ech wel nog een keer doen, maar dan met chocomel met koffielikeur ofzo en veel meer hasj. :stoned:
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan het ook met gewone half volle melk? Moet ik er dan een klontje boter bij doen (gewoon die boter die je ook op je brood smeert)?

Ik wil het zometeen gaan proberen.

Gewoon de melk laten koken?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat ze allebei goed zijn, maar droge hasj lost zeker sneller op.
Tzal allebei wel oplossen.
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.

Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...

Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Formshift zei:
Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.

Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...

Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?
Klik om te vergroten...
Jup das waar :)
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is lang geleden dat ik nog op het forum ben geweest: maar eventjes dus vertellen hoe het gegaan is.

Een vriend van me had dit al is gemaakt, dus deed het deze keer opnieuw, gewoon inderdaad wat melk koken, daar de hasj (goed verbrokkeld) indoen. Dan roer je tot de hasj volledig opgelost is in de melk. Dan ben je klaar, en met cacao erbij, vind ik het echt wel lekker, zeker niet vies. Gewoon chocomelk met een hasjsmaakje :wink:


PS: we hadde ongeveer een halve gram erin gedraaid, en ik was echt flink high!!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoeveel is de aan te raden dosis?
Is 0.2 gram ook goed? Ik heb een halve gram pollem gehaald voor 5 euro (maar tziet er precies een beetje meer uit :/ 2.5 vingers lang en 0.5 vingertje breed)

Kwil het vooral goed voelen. Heb wel nog nooit space cake gegeten of hasj melk gedronken of dergelijke. Blow wel al 2 jaar en heb al 2x op LSD getript.

Edit. Moet je bij volle melk ook boter doen? Toch best zeker? Maar dat moet nie veel zijn zo'n klont boter?
En hoe moet het vuurtje staan. Moet je de melk eerst aan koken brengen met het klontje boter. En dan al kokend de hasj erin doen? En als de hasj opgelost is de kokende melk met hasj van het vuurtje afdoen om te laten afkoelen?

Juist? Verbrandt de THC dan niet bij hogere temperaturen dan 100C° ?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tja als je voorzichtig wilt zijn neem je 0.2 - 0.25 gram of iets in die richting, je kunt bij de tweede keer altijd de dosis nog verhogen. Je wilt het goed voelen... hm nou ik voelde 0.2 gram wel duidelijk, maar ik blowde ook zeer zelden.

Bij volle melk is boter niet nodig.

Hmm of je al kokend de hasj erin moet doen, daar ben ik niet zeker van. Volgens mij had ik dat wel gedaan, maar wel op een laag pitje en met af en toe roeren.

Het lijkt me niet dat THC bij 100° al verbrandt want als je het rookt zit je ook boven de 100°, dacht ik (maar aan de andere kant, bij roken gaat er wel THC verloren).
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb net een soort hasj-espresso gemaakt, ongeveer een halve mok aan melk klont boter erbij en halve gram hasj. beetje cacao erbij en ik had het in 3 slokken leeg maar ben na 10min al helemaal knetter, knalrode ogen echt overdonderd stoned :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
De laatste keer dat ik hasjmelk had gemaakt had ik 1 gram zachte pollem in ongeveer 0.8l melk opeglost. En samen met een vriendin opgedronken. Was aardig van de kaart tot ik niet lang erna in een erg diepe slaap viel..

De melk maken is gewoon de hasj bij de melk doen en langzaam verhitten tot het is opeglost.
En verder kan je even kijken of je er chocomelk van maakt of anijsblokjes erin gooit etc. Want echt lekker is het niet :rolleyes: .
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Als de hasj volledig opgelost is? Mag ik hem toch al opdrinken hé :) Warm of koud maakt niet uit.
Best geen Nesquick zeker voor de smaak? Maar cacao poeder... :tongueout:
Btw, is het niet mogelijk om melk bij de soep te goeien (bv, tomatengroenten soep) ?

Ik zeg maar iets :) Zoals je room melk in je soep kunt krijgen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Osi` zei:
Als de hasj volledig opgelost is? Mag ik hem toch al opdrinken hé :) Warm of koud maakt niet uit.
Best geen Nesquick zeker voor de smaak? Maar cacao poeder... :tongueout:
Btw, is het niet mogelijk om melk bij de soep te goeien (bv, tomatengroenten soep) ?

Ik zeg maar iets :) Zoals je room melk in je soep kunt krijgen.
Klik om te vergroten...


Ik zelf heb het gedronken toen het warm was. Ben er niet zeker van maar mischien komen er brokjes in terug als het is afgekoelt.

Als je er chocomelk van maakt zou ik ook gaan voor de cacau poeder met beetje suiker naar smaak.(indien nodig)
Je kan het door de soep gooien als je wilt maar persoonlijk drink ik liever de melk weg in 5 sec en neem dan bijv. soep tegen de smaak :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."