#1
Nope das niet waar ![:)]()
Zolang de melk maar vet genoeg is, is het niet nodig. In volle melk hoef je dus geen boter te gooien.
Zolang de melk maar vet genoeg is, is het niet nodig. In volle melk hoef je dus geen boter te gooien.
Haze zei:lijkt me niet echt chill, hasj smaakt toch nie?
Waterpijp zei:Hoe zou je het anders willen doen dan? Zouden die paddo's stukken nog kleiner kunnen?
Waterpijp zei:ik heb nog nooit gras in me melk gedaan en dan opgedronken.. dus kan deze vergelijking niet maken![]()

Jup das waarFormshift zei:Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.
Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...
Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?
.Osi` zei:Als de hasj volledig opgelost is? Mag ik hem toch al opdrinken héWarm of koud maakt niet uit.
Best geen Nesquick zeker voor de smaak? Maar cacao poeder...
Btw, is het niet mogelijk om melk bij de soep te goeien (bv, tomatengroenten soep) ?
Ik zeg maar ietsZoals je room melk in je soep kunt krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."