TrippyShit zei:
Die prijzen zijn echt heel duur idd
Ik weet dat overal de namen verschillen maar uit mijn ervaring zou ik dit aanraden:
Wiet: Orange bud (bubblegum). skunk vind ik (ondanks de prijs bij jouw shop) meestal niet bijzonder.
Hasj: Libanon of superpolm. Zijn lekker om te roken, lekkere high en superpolm heeft vaak ook wel iets tegen stoned zijn aan.
Ik snap ook niet dat die skunk zo duur is daar
![:openmouth:]()
Overal waar ik kom zijn de skunkjes 5-7 euro de gram, skunk-bakjes bij de Grass Company zijn zelfs uit de handel gehaald omdat het zo slecht verkocht.
Maar zoals al vaak gezegd, de namen zijn verwarrend omdat dat vaak nieteens klopt. Het beste kijk je gewoon naar de prijs, als ze bijvoorbeeld een prijslijst hebben waar prijzen van 5 - 20 euro per gram op staan, kun je vaak wel een gemiddelde kopen die ook nog lekker vol zit.. vind ik altijd de beste keus.
Anders krijg je een heel klein beetje wat wel super lekker smaakt, of heel veel wat naar ouwe schoenen smaakt. Daar tussenin, en nog een "voordeelzak" ofzo doet het altijd wel goed bij mij.
Lekkerste wiet: Iets van Haze, geen purple, maar super silver of amnesia. (wel duurder)
Lekkerste Hasj: Ice-O-Lator... super spul, wel VERSCHRIKKELIJK duur, leuk om eens in de zoveel tijd een grammetje te kopen en te genieten.