Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zal ik kiezen in de coffeeshop?

Wat zal ik kiezen in de coffeeshop?

27 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat ik deze wietsoorten wel herken van 'een website' :wink: Ik had daar laatst 3g powerplant besteld, maar omdat dat op was kreeg ik 3 gram Bubbelgum (wat uiteindelijk bijna 4g bleek te zijn, goede shop dus). Ik moet zeggen dat het behoorlijk lekkere wiet was, en dat je er echt knetter stoned van werd, iets wat je ook wel mag verwachten van bubbelgum.

Het enige nadeel vond ik dat je redelijk kort stoned was, je was ongeveer een uur knetter stoned maar dan was het daarna ook snel helemaal gedaan met het effect. Op zich lekker, maar wel behoorlijk duur, want die 4g rook je er daarom behoorlijk snel doorheen :(
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anders krijg je een heel klein beetje wat wel super lekker smaakt, of heel veel wat naar ouwe schoenen smaakt. Daar tussenin, en nog een "voordeelzak" ofzo doet het altijd wel goed bij mij.

Lekkerste wiet: Iets van Haze, geen purple, maar super silver of amnesia. (wel duurder)
Lekkerste Hasj: Ice-O-Lator... super spul, wel VERSCHRIKKELIJK duur, leuk om eens in de zoveel tijd een grammetje te kopen en te genieten.[/quote]
same here...een paar maanden geleden wilde ik altijd persee de beste wiet hebben die ik op dat moment kon krijgen (dus inderdaad altijd amnesia of kush haze)...maar doe mij nu ook maar gewoon een dikke mediocre zak en af en toe als verrassing voor mezelf de duurdere wiet/hasj.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ewie zei:
7-Euro spul is veelal 'troep' en word je niet echt stoned van.
Klik om te vergroten...

Jij blowt gewoon te veel! :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Varry zei:
Ewie zei:
7-Euro spul is veelal 'troep' en word je niet echt stoned van.
Klik om te vergroten...

Jij blowt gewoon te veel! :grin:
Klik om te vergroten...

Wat is te veel? :P
Ik neem meestal gewoon white widow of shebab power.
En bij andere coffeeshops vraag ik gewoon wat lekkers, ze weten langzamerhand wel waar ik stoned van word. Zolang het maar geen dorre/kurkdroge wiet is.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alles is PP tegenwoordig joh. Behalve silver haze, en soms amnesia.
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan je niet White Widow kiezen?
Dit is mijn persoonlijke favoriet.
Ik word daar echt zo lekker stoned van, heb zelfs vervormingen van alles om me heen, heerlijk!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ik vind het gewoon behoorlijk duur, in het weekend van de hefstvakantie zijn mijn ouders er niet dus hopelijk kan ik dan wat bestellen. Maar ik zou liever wiet van een illegale kwekerij kopen dat is namenlijk veel goedkoper. Als er dealers bestaan die zelf gekweekte wiet verkopen dan.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als er dealers bestaan die zelf gekweekte wiet verkopen dan.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk zijn die er..moet je wel de juiste mensen kennen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."