#1
Ik denk dat ik deze wietsoorten wel herken van 'een website'
Ik had daar laatst 3g powerplant besteld, maar omdat dat op was kreeg ik 3 gram Bubbelgum (wat uiteindelijk bijna 4g bleek te zijn, goede shop dus). Ik moet zeggen dat het behoorlijk lekkere wiet was, en dat je er echt knetter stoned van werd, iets wat je ook wel mag verwachten van bubbelgum.
Het enige nadeel vond ik dat je redelijk kort stoned was, je was ongeveer een uur knetter stoned maar dan was het daarna ook snel helemaal gedaan met het effect. Op zich lekker, maar wel behoorlijk duur, want die 4g rook je er daarom behoorlijk snel doorheen![:(]()
Het enige nadeel vond ik dat je redelijk kort stoned was, je was ongeveer een uur knetter stoned maar dan was het daarna ook snel helemaal gedaan met het effect. Op zich lekker, maar wel behoorlijk duur, want die 4g rook je er daarom behoorlijk snel doorheen